Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2012-03-23 01:59

Ligger och klämmer på min nya padda. Det har verkligen hänt grejer sedan min förra iPad (1 gen) presenterades.

Är grymt glad över min nya iPad! Skärmen är verkligen helt exceptionell!

Ursprungligen av Capeman:

Är grymt glad över min nya iPad! Skärmen är verkligen helt exceptionell!

jo jag såg det när jag var på Grafit idag o "klämde" på en men jag tror starkt att jag kommer vara minst lika glad över min iPad trots att den "bara" är en av förra årets modell (största storleken)

Jag är glad för att jag kan slappna av nu. Beslutet är fattat, beställningen lagd, betalningen på gång o min första iPad på ingång med snigelposten om några dagar

Är så jäkla glad idag, hittat en kanonbra 40-års present till min kära fru som jag ska åka och köpa idag!

Ursprungligen av Gusten68:

Är så jäkla glad idag, hittat en kanonbra 40-års present till min kära fru som jag ska åka och köpa idag!

en ny iPad med Retina skärm ?

är glad för det är löning idag

Fredag, solen skiner, löning + fet bonus på kontot, 5 timmar kvar till över 2 månaders semester.

Kan det bli mycket bättre?

Life is Good.

  • Medlem
  • 2012-03-23 14:58

Det verkar som om att jag har löst mitt problem med min Airport Express. Ett samtal med Apple Senior Support var det som behövdes för att säkerställa att det var min router som behövde uppdateras. Tänk om man hade kommit på det för två dagar sedan!

Och ännu roligare, jag kommer antagligen att få delta i en lunch med en utländsk ambassadör (Så länge det inte blir inställt)! Sjukt spännande!

  • Medlem
  • 2012-03-23 16:48

Igår ny iPad, idag min första Apple TV. Detta är en rolig vecka.

Ursprungligen av Dalle:

Igår ny iPad, idag min första Apple TV. Detta är en rolig vecka.

Och dessutom knappa du in första inlägget på trådens sida numero 200. Det gör mig glad

Ursprungligen av PeeMaN:

Och dessutom knappa du in första inlägget på trådens sida numero 200. Det gör mig glad

Eller ja..
[ATTACH="CONFIG"]32648[/ATTACH]

Ursprungligen av keptang:

Eller ja..
[ATTACH="CONFIG"]32648[/ATTACH]

Haha, Wicked!
Varför ser alla olika många sidor av tråden?

Ursprungligen av PeeMaN:

Haha, Wicked!
Varför ser alla olika många sidor av tråden?

Inställningar / Antal inlägg som visas per sida.

Strålande solsken. Väntar bara på att affärerna ska öppna så ska jag ut med cabben? Då kommer jag att bli så djävla glad!

Ursprungligen av BlackSmp:

Strålande solsken. Väntar bara på att affärerna ska öppna så ska jag ut med cabben? Då kommer jag att bli så djävla glad!

Fem plusgrader, jag behåller taket på någon vecka till

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-03-24 09:29

Klart man är glad, det är ju lördagsmorgon och man ligger i sängen med sin största kärlek! Ipaden alltså.. Men kom igen, hade jag haft en cab så hade jag varit ute å åkt redan... Nu får man vänta på att de sopat gatorna så man får ta fram longboarden!!

Alldeles vimmelkantig efter två dagar på Webbdagarna i Stockholm!

1,5 Mil sprungna på 1,40.
Sju veckor kvar till varvet. Kan nog få bättre tempo tills dess också.

Åkt in till jobbet - på Beredskapslarm.

06:45 ringer luren, fel på saker....
Åker iväg i jobbets bil ett dimmigt och helt öde Götlaborg.
Kommer fram, pratar med Personal. Löser felet - helt på egen hand (saftigt elfel)
Upp på kontoret, fixa dona med rapporter, papper etc, loggar.
Sedan, klar, åka hem igen.

Hela vägen hem känner jag "Hornbachkänslan" - "Jag har gjort et' själv..."

Efter två timmar ringer kollega, "Hur gick det, löste du det?"
Jepp
"det va som fan..." (bara få det kvittot från en gubbe som vart med i 30 år är värt hur mkt so helst)

Ler, och går och lägger mig igen en stund.....

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-26 18:10

Skall på jobbintervju i morgon

Jag har för första gången på fem år hittat kontaktlinser som både är bekväma och sitter rätt hela tiden, hade gett upp om det eftersom jag har så mycket brytningsfel. Optikern råkade dessutom upptäcka att min syn kan korrigeras till 1,5 så jag är minst sagt nöjd just nu!

(förutom att jag ser pixlarna på iPhone-skärmen då, men det kan jag nog leva med )

Var på LIA-möte idag, det kommer bli så jäkla fett!

Ursprungligen av klarabara:

Var på LIA-möte idag, det kommer bli så jäkla fett!

Hoppas du får det kul!
Fast jag stör mig på att det heter LIA, alla vet ju att det är byrakrat-språk för praktik

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-03-27 10:36

Byta till en iPhone 4s?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-27 17:54

Intervjun gick bra. Skall få åka med och köra en av svängarna i morgon för att visa vad jag kan. Kan bli något om jag kan hålla mig på vägen

Ursprungligen av MatsOlov:

Intervjun gick bra. Skall få åka med och köra en av svängarna i morgon för att visa vad jag kan. Kan bli något om jag kan hålla mig på vägen

Grattis till 2500 inlägg!

  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-27 18:46
Ursprungligen av MatsOlov:

Intervjun gick bra. Skall få åka med och köra en av svängarna i morgon för att visa vad jag kan. Kan bli något om jag kan hålla mig på vägen

Jag hoppas verkligen att du får jobbet. Verkar ju faktiskt så med tanke på morgondagen.
Håller tummarna för dig

Den 10 april så är det galapremiär av Iron Sky i Sverige och det har hållits en tävling där tre personer kunde vinna två biljetter var. Jag var tyvärr inte en av de tre men på grund av mitt engagemang så delade de ut en extra biljett till mig. Jag blev så otroligt glad och rörd när jag fick veta det!

Senast redigerat 2012-03-28 10:42

CAP&Design Live Inhousedagen torsdag 19 april på Trädgår'n i Göteborg är bokad. Skall bli mycket intressant.

nästan 10 bagare tillbaka på skatten ... inte att klaga på ..

- skall vara riktig tråkig och betala av på lånen med de pengarna

Senast redigerat 2012-03-28 10:27
Bevaka tråden