Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för iPhone-skärmbilder - posta din!

Tråden skapades och har fått 440 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-09 09:33

Jag har sett det där med att man ser appen som är igång i när man dubbelklickar, istället för bara ikonen, men jag kan ändå inte riktigt se poängen. Skärmdumpen är så pass liten att man i praktiken inte får någon mer information än ikonen. Blir snarare svårare att se vilken applikation som körs då små skärmdumpar är mer lika varandra än två ikoner.

Hade hellre sett en exposé-vy när man dubbelklickade, dvs samma antal appar man kan bläddre bland, men som är större och täcker hela skärmen. Just att Apple ska införa exposé på iphone har jag väntat på sedan 2008

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-02-09 09:39
Ursprungligen av ibish:

Jag har sett det där med att man ser appen som är igång i när man dubbelklickar, istället för bara ikonen, men jag kan ändå inte riktigt se poängen. Skärmdumpen är så pass liten att man i praktiken inte får någon mer information än ikonen. Blir snarare svårare att se vilken applikation som körs då små skärmdumpar är mer lika varandra än två ikoner.

Hade hellre sett en exposé-vy när man dubbelklickade, dvs samma antal appar man kan bläddre bland, men som är större och täcker hela skärmen. Just att Apple ska införa exposé på iphone har jag väntat på sedan 2008

Har funnits länge

http://lifeonmymobile.com/2011/01/22/multifl0...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-02-09 10:36
Ursprungligen av lappen71:

Gillar Multifl0w bättre, dock har jag upptäckt att den inte är en "riktig" multitaskare. Körde den på iPaden och även om jag avslutade en app så låg den kvar i den riktiga multitaskdockan (den som kommer fram när du använder fyra fingrar och sveper uppåt) vilket är väldigt synd då gränssnittet på den som sagt är bättre.

Ursprungligen av ibish:

Jag har sett det där med att man ser appen som är igång i när man dubbelklickar, istället för bara ikonen, men jag kan ändå inte riktigt se poängen. Skärmdumpen är så pass liten att man i praktiken inte får någon mer information än ikonen. Blir snarare svårare att se vilken applikation som körs då små skärmdumpar är mer lika varandra än två ikoner.

Hade hellre sett en exposé-vy när man dubbelklickade, dvs samma antal appar man kan bläddre bland, men som är större och täcker hela skärmen. Just att Apple ska införa exposé på iphone har jag väntat på sedan 2008

Olika från person till person, för mig fungerar det bättre med ikon+thumbnail.
Exposé kräver mer tumförflyttning.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-02-17 12:03

iPhone8?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-02-17 19:28
Ursprungligen av CEk:

iPhone8?

Hoppas verkligen inte det

  • Medlem
  • 2013-02-17 22:09

Hade det funnits en "ogilla-knapp" hade du fått 15 sådana klick från mig.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-02-17 22:33
Ursprungligen av Dalle:

Hade det funnits en "ogilla-knapp" hade du fått 15 sådana klick från mig.

Hade det räckt?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-02-18 00:07

Äsch då, man måste få leka runt lite med Dreamboard. I ärlighetens namn tycker jag iOS ser skittråkigt ut så jag föredrar att leka runt lite och hitta annorlunda lösningar. Vanligtvis kör jag på Heavy Metal HD men det har tyvärr inte portas till 5:an än.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-18 11:33

iPhone 5 med ayecon.

Senast redigerat 2013-02-18 13:24
Ursprungligen av mtntwg:

iPhone 5 med ayecon.

Trevligt, vet du vilken font ayecon använder?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-18 11:39
Ursprungligen av keptang:

Trevligt, vet du vilken font ayecon använder?

Font brukar inte hänga med teman, där får man välja och vraka själv. Ladda ner BytaFont som är verktyget för att byta font, de jag använder är Bariol för allt utom lockscreen där jag använder Quicksand.

Ursprungligen av mtntwg:

Font brukar inte hänga med teman, där får man välja och vraka själv. Ladda ner BytaFont som är verktyget för att byta font, de jag använder är Bariol för allt utom lockscreen där jag använder Quicksand.

Tackar, det var en trevlig font.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-18 11:41
Ursprungligen av keptang:

Tackar, det var en trevlig font.

Gillar den också, snäll mot ögonen haft den i minst två år.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-02-18 22:51

New day, new theme. Det här var faktiskt riktigt nice!

Hej, en liten fråga... Sökt men inte hittat. Finns det inte en liknande tråd för min skärmbild till iPad mini?

Julinspirerat

Jag brukar byta rätt ofta ovh så gott som alltid med egna bilder

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-27 14:44

Väcker liv i den här tråden!

@mtntwg Vad heter temat?

Hoppas det är ok att jag lägger in hur min iPad ser ut...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-28 14:30
Bevaka tråden