Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tablet mac

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha. Det blev en tablet på MWSF trots allt...

http://eshop.macsales.com/shop/ModBook

I spekulationer och MWSF-diskussionerna dök länken upp men det är liksom ingen som vet hur man ska förhålla sig.

Kan det vara bra när utan att Jobs sagt att det är bra?

Ja jag vet inte. Ingen annan heller verkar det som. Till skillnad från iphone går den att köpa.

MR

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-12 11:26

Ännu en gång kan jag bara konstatera att jag förstår inte förtjusningen med en tabletPC, vem har nytta av den? De som läser av elmätare? Ingen har lyckats ge mig ett bra exemple på ett användnigsområde för sådana burkar, någon sa elektrisk anteckningsbok?!? Snacka om overkill.

/H

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2007-01-14 20:34

Företaget jag jobbade på använde vi "tabletPC" då vi varje dag var tvunga att läsa av produktionen vid varje enhet. Dessutom titta på övergripande underhåll osv. och förde in vad som behövdes osv.

De amerikanska "delivery" firmorna använder också "tabletPC"...

Men att hitta ett användningområde för oss dödliga är nog svårt.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-14 20:42

På riktigt?

Är den där verkligen på riktigt? Det är ju uppenbarligen inte en Mac-produkt, och Apple licenserar ju inte sitt operativsystem. Betyder det att någon säljer datorer med piratade operativsystem?

Ursprungligen av linen:

Är den där verkligen på riktigt? Det är ju uppenbarligen inte en Mac-produkt, och Apple licenserar ju inte sitt operativsystem. Betyder det att någon säljer datorer med piratade operativsystem?

De köper själva in MacBooks och "bygger om".

"får dom göra detta"? väldigt lite diskussioner om detta egentligen...iPhone blir ju något av en tablet

jag undrar också... vafan får man göra sååå?

1
Bevaka tråden