Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Angående ljusstyrka etc.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan ofta tycka att ljusstyrkan på min iPod G5 är för ljus, det kan vara störande på natten när man ligger i sängen och blir totalt bländad. Finns det något man kan göra åt det? Hittar inga alternativ i inställningarna i alla fall.

Sedan undrar jag hur man gör för att den ska fortsätta till nästa album när ett album är slut, istället för att helt stoppas, eller börja om vid "repeat all". Om det överhuvudtaget går?

Och finns det inga spellistor där man kan se 25 mest spelade osv, som fanns på de gamla G3:orna?

Och hur tar man bort gamla On-The-Go:s? Finns inget alternativ om att ta bort de, bara på den senaste On-The-Go:en. De gamla verkar ju sparas när man startar om iPoden, och börja på en ny.

Tack på förhand.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-15 19:26
Ursprungligen av mr_tobbe:

Jag kan ofta tycka att ljusstyrkan på min iPod G5 är för ljus, det kan vara störande på natten när man ligger i sängen och blir totalt bländad. Finns det något man kan göra åt det? Hittar inga alternativ i inställningarna i alla fall.

Sedan undrar jag hur man gör för att den ska fortsätta till nästa album när ett album är slut, istället för att helt stoppas, eller börja om vid "repeat all". Om det överhuvudtaget går?

Och finns det inga spellistor där man kan se 25 mest spelade osv, som fanns på de gamla G3:orna?
.

Det går i inte att göra något åt skärmens ljusstyrka.

Det går tyvärr inte, men du kan göra en enorm spellista.

Jo det finns, och har du tagit bort dem, så gör bara nya.

1
Bevaka tråden