Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få bort mac?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ok. såhär är det. När jag har laddat min ipod och lagt in musik och sedan ska lyssna på dem i min shuffle så börjar den blinka grönt, orange om vart annat.
skulle det vara något problem med den, eftersom den är intstallerad som mac. och jag har windows på min dator? eller är det bara något allmänt fel?

det kan låta som om jag inte vet vad jag pratar om, men min syster sa att jag skulle försöka att med något sådant. :rolleyes:

Har du testat att ladda ner den senaste uppdateraren från apples hemsida och försökt formatera den?

tackar
hm hm.. laddar man ner dem från ipod.com då?

Går att hitta via apple.se

  • Oregistrerad
  • 2006-08-15 21:18

Är den formaterad för mac och körs på windows, så brukar det inte fungera. Andra hållet funkar bra.

yes. det var det jag tänkte. vet någon hur man gör så det blir windows på djävulsmaskinen??:rolleyes:

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-16 18:36

Du måste köra Uppdateraren från en Windows-burk. Och då kommer du att tappa allt som ligger på den nu (inga problem om du använder autosynk).

tack för att du kunnde svara så snabbt. Ska försöka med det. men finns det något annat det kan vara?

1
Bevaka tråden