Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder ifrån MacPub Göteborg

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej Allihopa!

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen och har fixat bilderna ifrån i fredags, klicka på länken nedan!

Christian Åhs testar Apple kalsonger

99mac presenterar MacPub Göteborg!

Ni förstår att Macworld kommer att få sig en rejäl match när det gäller test av Mac-produkter.

Nöt att knäcka!

I samma förpackning som kalsongerna fanns ingick en tändare (!). Låt oss höra hur tillverkaren kan ha tänkt

Usch... jag är inte alls så puckad och packad som bilderna visar... de va´re djävligaste jag sett på länge... nästa gång blir det solbrillor och slokhatt om fotografen ska envisas med att klicka just i fel millesekund. Tur att jag inte vet vem man ska ge skulden

[ 04 November 2002, 17:55: Meddelandet ändrat av: [email protected] ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: [email protected]:
Usch... jag är inte alls så puckad och packad som bilderna visar... de va´re djävligaste jag sett på länge...

Det är lugnt, alla ser helkonstiga ut. Christian Åhs och Martin Björnström är båda helt ´Out there´ om man ska gå efter bilderna..

  • Oregistrerad
  • 2002-11-04 20:43

Det är alltid roligare med den här typen av bilder, än när alla står fint uppställda och väntar på att bli plåtade...

Kan ju meddela att det var LÄNGE sedan jag var med på en bild sist...

Vi kanske ska be om detta Nattsudds-filter över lag framöver *haha*

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2005-12-13 13:48

-Är det inte märkligt att det "interna minnet" alltid är mycket trevligare än bildbevisen?
-Bilduschlingarna bleknar ju så sakta.

1
Bevaka tråden