Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äggsången

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan inte hjälpa det, men på något sätt känns det här väldigt väldigt sjukt...

Länk: Äggsången

(Disclaimer: Jag tar inte ansvar för om sången fastnar på hjärnan resten av dagen.)

/me skickar en räkning till Adrian B för förlorad arbetsförmåga.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-05 17:01

Haha den var gullig.
Vill inte försöka bräcka (!) den, men igår stötte jag på nåt som fick mig att gapflabba hjärtligare än jag gjort på år och dag.
Egentligen ska man inte SE, utan bara LYSSNA. Så ställ ifrån er kaffekoppar, klicka på länken, BLUNDA och njut...
http://web.telia.com/~u60608194/bamse1.html

Ok, ni med PC kanske inte ska besöka länken ovan förresten, läste följande om den:

"Hi folks, there appears to be the possibility for some users to get a virus when visiting the iloveegg site. I did not get a virus when I looked at it multiple times, but perhaps it's a PC thing and not a Mac thing, not sure. Boo, viruses! I am removing the link to the site."

Danne V: Jo den är skoj, vill du höra mer sånt så kan du googla på Britt-Erik

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-07 00:05
Ursprungligen av Kalliban:

Danne V: Jo den är skoj, vill du höra mer sånt så kan du googla på Britt-Erik

Ska kolla.
Men det är bäst när man inte är det minsta förberedd. Ett par av mitt livs värsta gapflabb brände jag av när jag läste Väinö Linnas trilogi om finnarna (Högt bland Saarijärvis moar, Söner av ett folk, Upp trälar) trots att det är tusen sidor med mest jämmer och elände.

1
Bevaka tråden