Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spelkväll - Battlefield

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-03 12:52

Finns det fortfarnde någon/några som är intresserade av spelkvällar med Battlefield?
Hade lite i tankarna att göra en hemsida där man anmäler sig då spelkväll annonseras här. En annan funktion på siten som hade varit bra är att besökaren kan anmäla intresse för spelkväll som jag då också kan annonsera här.

Blir det tillräckligt många som anmäler sig till utannonserad spelkväll så kör vi, annars håller vi till en annan kväll. Det går ju också köra i coop-mode, med bootar, om man är få som har ett otroligt spelsug.

Någon som tycker detta verkar vara en bra idé?

// Jonas - Lt. Mc Tivera/MPower/Wiper

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 17:27

jag är med

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-03 19:14

Okej, då har i varje fall en visat intresse. Alltid en bra början. Tror att jag under alla omständigheter kommer att utveckla siten.

// MPower

  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 14:05

Är gärna på, om jag får ordning på nätverksfunktionen. Jag blir utkastad hela tiden när jag går online.

Men det vore kul!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-06 21:05

Jag är med om jag kan... Kommer vi att köra någon speciell mod?

BF1942 äger

Ja kan vara med att lira på nån server men det e väll ok att ja lirar på PC?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-06 22:23
Ursprungligen av hansfilipelo:

Ja kan vara med att lira på nån server men det e väll ok att ja lirar på PC?

PC som Mac, spelar ingen roll.

  • Medlem
  • Borås
  • 2005-02-06 22:38

Jag är på! Ska bara beställa min iMac först... Sen kommer jag med

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-07 14:51

Kul att se lite respons.
Om någon vecka ska jag komma igång med bygget. Bygger den i moduler så att den ska vara körbar med huvudsystet ganska snabbt. Återkommer med mer info när den är uppe.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-07 14:53
Ursprungligen av Rayden:

Jag är med om jag kan... Kommer vi att köra någon speciell mod?

Hade tänkt bygga siten som sådan att man kan bestämma utifrån en lista på fungerande modar vad man vill köra den aktuella kvällen.

Själv har jag provat att köra en del av de större modarna och DC 0.7 är den ända jag har fått att funka. Men allt kring detta kommer vi även kunna utbyta tankar och erfarenhet om på siten.

1
Bevaka tråden