Macradion: Sant eller falskt?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då var det dags för ett nytt avsnitt av Macradion och denna gång inleder vi podden med en liten frågesport.

Läs hela artikeln här

Har haft Danalock, homekit i drygt ett år nu, otroligt nöjd med alla funktioner.
Trodde jag skulle kunna komplettera med Danapad i efterhand, blev riktigt besviken att det inte fungerade.

Hade gärna lagt upp en video med hur smidigt det fungerar tillsammans med en knapp från Aqara. Verkar inte gå att ladda upp video.

Behöver inte trycka på Kör för att låsa upp dörren, ställ automatiskt att låset ska låsa upp när en viss lampa tänds, färdigt.

Ursprungligen av jockethebastard:

Har haft Danalock, homekit i drygt ett år nu, otroligt nöjd med alla funktioner.
Trodde jag skulle kunna komplettera med Danapad i efterhand, blev riktigt besviken att det inte fungerade.

Hade gärna lagt upp en video med hur smidigt det fungerar tillsammans med en knapp från Aqara. Verkar inte gå att ladda upp video.

Behöver inte trycka på Kör för att låsa upp dörren, ställ automatiskt att låset ska låsa upp när en viss lampa tänds, färdigt.

Vi skall göra en videorecension på det så bra tips med aqara!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2021-02-19 17:16

När Dennis började yra om sovsäck fick jag en flashback från förra helgen. Hustrun och jag såg på film. Hon börjar helt plötsligt föra världens konstigaste resonemang. Stroke tänka jag... Det visade sig att hon somnat och började prata i sömnen, men samtidigt var hon halvvaken, men såg ut som helvaken..😅

• Medlem
  • Stockholm
  • 2021-02-19 17:51

Vad gäller batteri och laddning så kändes det inte riktigt stabilt. Tycker ni ska ta ett grepp om ämnet(bjud in en gäst?) och reda ut läget. Kändes som ni flera gånger var ute på svag is.

1
Bevaka tråden