Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hyundai bekräftar diskussioner med Apple om att producera bil

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det har börjat bli fler och fler rykten om en eventuell Apple Car och nu har det till och med bekräftats diskussioner med biltillverkaren Hyundai Motors.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-01-11 10:15

Satsar de på budget-bilar?

Ligger Hyundai i framkant när det gäller elbilar, eller produktion. Någon som vet?

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2021-01-11 10:27
Ursprungligen av ibish:

Satsar de på budget-bilar?

Ligger Hyundai i framkant när det gäller elbilar, eller produktion. Någon som vet?

Ja dom är bra på elbilar. Hyundai tillverkar även premiumbilar under märket Genesis.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-01-11 10:30

Verkar som att deras Ioniq är rätt bra.
Jag har kört Hyundai sedan 2011 och har nu en i30 2014 miljödiesel. Den är billig i drift, men jämfört med min gamla Elantra 2002 är det en rätt så medioker bil. Stötig, bullrig, sämre väghållning och känns billigare, mer lik de Kia jag testat tidigare.
Har aldrig provkört Ioniq men jag ser fler sådana än Tesla och andra elbilar, iaf här uppe.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-01-11 10:57
Ursprungligen av MatsOlov:

Verkar som att deras Ioniq är rätt bra.
Jag har kört Hyundai sedan 2011 och har nu en i30 2014 miljödiesel. Den är billig i drift, men jämfört med min gamla Elantra 2002 är det en rätt så medioker bil. Stötig, bullrig, sämre väghållning och känns billigare, mer lik de Kia jag testat tidigare.
Har aldrig provkört Ioniq men jag ser fler sådana än Tesla och andra elbilar, iaf här uppe.

Är det inte fortfarande hyfsat ovanligt med elbilar generellt uppe i lapptrakterna?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2021-01-11 11:21
Ursprungligen av zinned:

Är det inte fortfarande hyfsat ovanligt med elbilar generellt uppe i lapptrakterna?

Tvärtom, det är i skogen och på fjället Teslorna bor.

http://cornucopia.cornubot.se/2020/12/elbilar...

Edit:stavfel

Senast redigerat 2021-01-11 14:36
  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-01-11 11:48
Ursprungligen av reboot81:

Tvärtom, det när i skogen och på fjället Teslorna bor.

http://cornucopia.cornubot.se/2020/12/elbilar...

Den artikeln sa ju egentligen ingenting, de säger att de är vanligast i Norrland men visar inga siffror

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-01-11 13:16
Ursprungligen av zinned:

Är det inte fortfarande hyfsat ovanligt med elbilar generellt uppe i lapptrakterna?

Jag har inga siffror på det och har inte varit söderut på flera år så det vet jag inte. Men, det är i alla fall betydligt färre el-bilar i trafiken under de kalla månaderna. Vad jag kan se, brukar sitta och kolla efter dem när det är minusgrader.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-01-11 14:53
Ursprungligen av MatsOlov:

Jag har inga siffror på det och har inte varit söderut på flera år så det vet jag inte. Men, det är i alla fall betydligt färre el-bilar i trafiken under de kalla månaderna. Vad jag kan se, brukar sitta och kolla efter dem när det är minusgrader.

Kan jag tro

1
Bevaka tråden