Problem med DN.se?

Tråden skapades och har fått 95 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2020-12-15 20:19
Ursprungligen av Gäddnos:

Inga problem alls med SVT-play eller Expressen, dom använder jag mig flitigt utav.

Jag kör också Expressen parallellt med DN och ser bara problemet med DN. Vidare gäller det också macOS och inte bara iOS som @Ricfur säger.

Har också problem men DN i omgångar. Men om jag googlar ”dagens nyheter” och klickar plå översta länk så brukar jag komma in.

Det stämmer att problemen med SVT Play och Expressen yttrar sig mer sällan som det verkar. Det är inte bara på iOS utan alla Apples produkter vad vi kan se.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2020-12-15 22:07
Ursprungligen av frazze:

Jag kör också Expressen parallellt med DN och ser bara problemet med DN. Vidare gäller det också macOS och inte bara iOS som @Ricfur säger.

Samma här, macOS är också drabbat. Bara använt Safari.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2021-01-07 08:10
Ursprungligen av Ricfur:

Hej!
Jag kan meddela att vi i allra högsta grad arbetar med problemet fortfarande.

Det verkar som att om man byter nätverk medan man surfar så triggas buggen. Antingen från mobilnät till wi-fi, eller mellan olika nätverk.

Allt gott
Richard

Jag sitter i en bil på Hornsgatan, Stockholm med en iPhone 12 Pro, iOS 14.3 och Telia som operatör. Under denna session så slutar dn.se att fungera. Inget trådlöst nätverk (wifi) inom räckhåll.

Jag undrar om vilka de andra siter är som påstås ha samma problem som dn.se.

Jag har kommit underfund med att DN.se låser sig för tillträde, om jag har varit på sajten mellan 5-10 ggr (minns inte exakt hur många ggr det är). Om jag då startar om Safari, så kommer jag in igen.

Bevaka tråden