Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spara ljudfiler av typen Mp3 från messenger

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Inget apple snille uppenbarligen trots att jag ägt en Mini Mac i tio år och köpte den nya i år. Har fått en mp3 fil på messenger och ska nu försöka spara den på datorn alternativt telefonen men hittar inte en knapp för att spara den eller skicka den vidare till mailen.

Ska sägas att det är en låt från en artist som ligger på ett skivbolag i mindre storlek men den är skickad av artisten till ett fan och tror inte bolaget godtar att den delas men artisten tyckte sig ville göra ett undantag till ett speciellt tillfälle och göra ett fan glad.

Kan det ha något med saken att göra att det är någon typ av skrivskydd på filen?

Har försökt googlat men även det är jag uppenbarligen värdelös på i detta fall så hittar ingen bra förklaring.

Hoppas någon icke Julfirare läser detta idag för den skulle behövas tills imorgon så tacksam för snabb hjälp av någon expertis som man alltid får här.

Jag bad att få en mp3 skickad till mig via FB Messenger. Det gick inte, och jag får ideliga varningar att allt inte funkar i Messenger. Se dumpar (den sista ett exempel från nätet).

1
Bevaka tråden