Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HBO Nordic-appen kommer att bli HBO Max under nästa år

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är nog inte många i detta avlånga land som uppskattar HBO Nordics app till våra enheter, men nästa år blir vi äntligen av med den.

Läs hela artikeln här

Kanske intressant att lägga till att Warner Brothers kommer släppa alla sina biofilmer 2021 på HBO Max samtidigt som biopremiären - inklusive Dune och Matrix 4.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-12-04 12:47

Sjukt att det ska ta så lång tid.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-12-04 13:38

Ser inte att jag kommer att skaffa HBO igen under överskådlig tid, även om deras app blir superduperfantastisktbra. Känns som att utbudet trots allt är viktigast och antalet tjänster jag faktiskt är villig att betala för är begränsat.

Ursprungligen av MatsOlov:

Ser inte att jag kommer att skaffa HBO igen under överskådlig tid, även om deras app blir superduperfantastisktbra. Känns som att utbudet trots allt är viktigast och antalet tjänster jag faktiskt är villig att betala för är begränsat.

HBO Maxs utbud är väl enormt?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-12-04 16:03
Ursprungligen av Chaosstar:

HBO Maxs utbud är väl enormt?

Tror du allt kommer till Sverige? Vore bra om så.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-12-04 16:30

Alla Warner Bros premiärer på filmer under 2021 ska visas där först, istället för bio, sa dom på radion för en stund sedan.

Ursprungligen av Gäddnos:

Alla Warner Bros premiärer på filmer under 2021 ska visas där först, istället för bio, sa dom på radion för en stund sedan.

Har läst på lite om det nu och tydligen gäller det bara i USA.

1
Bevaka tråden