Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Sony WH-1000XM4 är balsam för öronen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hörlurar är en djungel utan dess like och att välja rätt hörlurar är ganska svårt. Idag skall vi ta en titt på Sonys senaste skapelse Sonys WH-1000XM4.

Läs hela artikeln här

Rockar ett par såna själv. Väldigt bra ljud och ett stort kliv från mina gamla Sennheiser MM550-X (som väl hade första generationens brusreducering).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-27 18:05

Det ni inte nämner är att av någon outgrundlig anledning fungerar inte mikrofonen när lurarna är kopplade med sladd. Det gör dem värdelösa som handsfree.

Ursprungligen av timofej:

Det ni inte nämner är att av någon outgrundlig anledning fungerar inte mikrofonen när lurarna är kopplade med sladd. Det gör dem värdelösa som handsfree.

Skumt, vilken anledning kan det vara att dom beter sig så?

Sonys hörlurar har altid varit bra, köpta mina första i Japan på sjuttiotalet, dvs innan det fanns några bärbara spelare som kunde göra dom rättvisa, men i stereon kunde man njuta på riktigt.
Tyvärr förvarade/skötte jag inte om dom rätt så "kuddarna" som nog var konstläder eller nått, ruttnade, kladdade och smulades sönder när man skulle använda om... upptäckte jag nån gång på 20-talet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-27 20:41
Ursprungligen av CekariYH:

Skumt, vilken anledning kan det vara att dom beter sig så?

Ingen aning. Jag ville inte tro det heller när jag köpte mina. Trodde att de var trasiga. Kontaktade Sonys kundtjänst och de bekräftade att det inte var möjligt.

1
Bevaka tråden