Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi packar upp iPhone 12 och iPhone 12 Pro

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På fredag är det dags, då kommer äntligen iPhone 12 och iPhone 12 Pro och vi är många som har längtat efter dessa telefoner.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-20 15:55

???

Tjusigt! Nam nam!

Är det någon som lyckats få sig ett ordernummer ännu?

Sitter och väntar ivrigt här på att något ska dyka upp

Edit: Kollinummer menar jag givetvis.

Ursprungligen av N_Micke:

Är det någon som lyckats få sig ett ordernummer ännu?...

...Edit: Kollinummer menar jag givetvis.

Kollinummer lär inte komma förrän imorgon.

Senast redigerat 2020-10-21 20:21
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Kollinummer lär inte komma förrän imorgon.

Ser dystert ut för min del, ordern ej behandlad från Webhallen ännu. Hoppas det går bättre för er andra

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-22 17:04
Ursprungligen av N_Micke:

Ser dystert ut för min del, ordern ej behandlad från Webhallen ännu. Hoppas det går bättre för er andra

Det är helt tyst här också men det brukar vara ganska tyst innan. Spelar ingen roll hur ofta en reloadar beställningssidan, inget händer. Vissa lanseringsfredagar har jag dock bara fått ett mess om att paketet finns att hämta hos ombudet. Men jag vet inte jag, känns väldigt tyst i år, jag är skeptisk...

Ursprungligen av rk:

Det är helt tyst här också men det brukar vara ganska tyst innan. Spelar ingen roll hur ofta en reloadar beställningssidan, inget händer. Vissa lanseringsfredagar har jag dock bara fått ett mess om att paketet finns att hämta hos ombudet. Men jag vet inte jag, känns väldigt tyst i år, jag är skeptisk...

Jag tror inte den blir levererad imorgon från Webbis. Kan ju hoppas dem skickar den iallafall men blir gärna motbevisad med en leverans imorgon ?

Tycker annars beställningssidan brukar uppdatera sig väl vid beställningar.

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2020-10-23 10:23

Just kommit hem från Täby med nya 12 pro. Klarade av feberkontrollen
Ska bli kul att börja testa kameran

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-10-23 10:36
Ursprungligen av Choke55:

Just kommit hem från Täby med nya 12 pro. Klarade av feberkontrollen
Ska bli kul att börja testa kameran

Hade du beställt eller har de telefoner inne som de säljer över disk?

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2020-10-23 10:49
Ursprungligen av xms67:

Hade du beställt eller har de telefoner inne som de säljer över disk?

Jag hade beställt

Väntar tålmodigt på att datan ska tankas över från min 11 Pro till min 12 Pro. 23 minuter kvar. Väntans tider.

Sitter nu med min 12 pro och jag gillar inte den svarta kanten det blir runt om skärmen. Gillar inte hur den ligger i handen och jag gillar inte designen. Föredrog min 11 pro på alla sätt och vis framför denna förutom att den helt plötsligt blev gammal. ?

Det har gått ett tag sen lanseringen nu. Tror som flera andra att den ”vanliga” 12 är bästa köpet. Den som vill ha det absolut bästa går nog på Pro Max. Känns aningen för lite skillnad mellan 12 och 12 Pro för att lägga ut de extra pengarna:
https://www.youtube.com/watch?v=ybt03airuTk

Ursprungligen av johnh3:

Det har gått ett tag sen lanseringen nu. Tror som flera andra att den ”vanliga” 12 är bästa köpet. Den som vill ha det absolut bästa går nog på Pro Max. Känns aningen för lite skillnad mellan 12 och 12 Pro för att lägga ut de extra pengarna:
https://www.youtube.com/watch?v=ybt03airuTk

Konstigt resonemang tycker jag!
Antingen köper man ingen eller så köper man de bästa, hur lätt som helst ? vem vill ha en budget 12:a liksom
Väntar tålmodigt på 12 Pro Max 512GB

Ursprungligen av @ndreas:

Konstigt resonemang tycker jag!
Antingen köper man ingen eller så köper man de bästa, hur lätt som helst ? vem vill ha en budget 12:a liksom
Väntar tålmodigt på 12 Pro Max 512GB

De borde kanske bara ha haft en 12 Pro modell istället med allt det bästa, kanske lite större än iPhone 12 Pro och lite mindre än 12 Max? Apple har så många mobiler i sortiment. Ibland är en lite slimmad produktportfölj bättre. Med nuvarande strategi kan det vara svårt att välja.

Där tycker jag för en gångs skull Google har fått till det med sin nya Pixel linje. 3 modellserier med distinkta skillnader och rätt prissättning. Fast de säljs ju inte här förstås..

Ursprungligen av @ndreas:

Konstigt resonemang tycker jag!
Antingen köper man ingen eller så köper man de bästa, hur lätt som helst ? vem vill ha en budget 12:a liksom
Väntar tålmodigt på 12 Pro Max 512GB

Hade en iPhone 7+ men klarade aldrig av att vänja mig med att ha ett dasslock i fickan och blev aldrig kompis med att ha den i handen. Tycker Max är för stor.

1
Bevaka tråden