Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny MagSafe-liknande laddare för iPhone 12 dyker upp på nätet

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag är dagen med stort D och nu skall äntligen Apple visa upp den nya, skinande iPhone 12-serien.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-10-13 10:06

Spoiler i rubriken
Det hade väl räckt att skriva att det är en ny laddare.... Jag undviker att läsa alla rykten, vill hellre se det ikväll (som förr...).

Ursprungligen av kenjon:

Spoiler i rubriken
Det hade väl räckt att skriva att det är en ny laddare.... Jag undviker att läsa alla rykten, vill hellre se det ikväll (som förr...).

Vad gör du då inne på denna sida? ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-10-13 13:25

Jag har inte läst artikeln, bara klickat på rubriken, eftersom jag läser i stort sett alla nya inlägg. Och rubriken syns ju direkt i listan över Foruminlägg även om man inte går in på tråden. Och jag kan ju inte svara utan att gå in på tråden.
Att det spoilas i artikeln har jag inget emot, utan just i rubriken.

Ursprungligen av kenjon:

Jag har inte läst artikeln, bara klickat på rubriken, eftersom jag läser i stort sett alla nya inlägg. Och rubriken syns ju direkt i listan över Foruminlägg även om man inte går in på tråden. Och jag kan ju inte svara utan att gå in på tråden.
Att det spoilas i artikeln har jag inget emot, utan just i rubriken.

Det är från en tredjepartstillverkare så kan lika gärna vara fake, vilket framgår i artikeln, så är egentligen inte en spoiler

Ursprungligen av kenjon:

Jag har inte läst artikeln, bara klickat på rubriken, eftersom jag läser i stort sett alla nya inlägg. Och rubriken syns ju direkt i listan över Foruminlägg även om man inte går in på tråden. Och jag kan ju inte svara utan att gå in på tråden.
Att det spoilas i artikeln har jag inget emot, utan just i rubriken.

Jag menar att om du är känslig för spoilers om apple-event är 99.se och liknande sidor fel ställe att surfa på just nu, och alltid för den delen.

Ursprungligen av kenjon:

Spoiler i rubriken
Det hade väl räckt att skriva att det är en ny laddare.... Jag undviker att läsa alla rykten, vill hellre se det ikväll (som förr...).

Nu läckte ju allt ut dagarna innan dessutom. Finns ingen spänning i dessa events längre.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-10-15 01:06

Bara att sluta läsa på 99.se (och andra Applerelaterade forum) en vecka eller så innan eventet

1
Bevaka tråden