Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Vi gör hemmet säkrare med HomeKit-kompatibla Eufy

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zinned:

Låter i mina öron helt vansinnigt att det skulle ha något med klockan att göra...har du testat att göra som de skriver, att para om den?

Det var min tanke också och nej jag har inte provat detta. Vet inte om jag kommer lägga tid på det. Osäker på om något försvinner eller hur det fungerar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-06 14:34

Jag testade nu att ta bort aktivitetszonen för båda kamerorna, ta bort ansiktsigenkänningen för båda kamerorna, ställt in att den ska spela in vid varje detekterad rörelse oavsett om det är människa/djur/fordon samt att notiserna är inställda att skicka när ett klipp har spelats in. Därefter satte jag igång robotdammsugaren och körde runt den till olika platser. Då spelades det in och notiser skickades från båda kamerorna.

Undrar var det felar någonstans...

Ursprungligen av zinned:

Jag testade nu att ta bort aktivitetszonen för båda kamerorna, ta bort ansiktsigenkänningen för båda kamerorna, ställt in att den ska spela in vid varje detekterad rörelse oavsett om det är människa/djur/fordon samt att notiserna är inställda att skicka när ett klipp har spelats in. Därefter satte jag igång robotdammsugaren och körde runt den till olika platser. Då spelades det in och notiser skickades från båda kamerorna.

Undrar var det felar någonstans...

Är du uppkopplad på mobilnätet eller Wi-Fi?
Vet inte om det även har betydelse om man är inom sin ”hem-zon” eller om man är iväg?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-06 15:31
Ursprungligen av Sledde:

Är du uppkopplad på mobilnätet eller Wi-Fi?
Vet inte om det även har betydelse om man är inom sin ”hem-zon” eller om man är iväg?

Både och.

Det har självklart betydelse om man är "hemma" eller "borta" men endast i den bemärkelsen att appen ska kunna avgöra hur den ska agera gällande notiser samt inspelning/strömning.

Tävlingen är nu avslutad och vi säger grattis till Dan!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Tävlingen är nu avslutad och vi säger grattis till Dan!

Vilken tävling?

Ursprungligen av calinou:

Vilken tävling?

Kolla i slutet av recensionen:

"Missa inte vår videorecension av kameran, där ni även kan vara med och tävla och ha chansen att vinna den här kameran."

Mathias berättar om tävlingsreglerna i slutet av videon också.

Bevaka tråden