Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prosser: Apple skickar ut iPhone 12 till distributörer den 5:e oktober

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

VI är många som går och väntar på nya iPhone-modeller men nu verkar väntan snart vara över om vi vågar tro Jon Prosser.

Läs hela artikeln här

Ah 64gb trodde att denna gången skulle 128gb vara de minsta minnet, men då kanske inte prislappen på minstingen blir överdrivet dyr heller får man hoppas.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-29 12:27

Överraskande och samtidigt väldigt positivt att 128 GB i så fall kommer nu, vilket inte har funnits på föregångaren. Jag klarar mig inte med 64 GB men klarar mig enkelt med 128 GB så då slipper jag betala för 256 GB.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-09-29 14:19

Jag hoppas lite smått på en Pro Max med 1TB.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2020-09-30 13:25

Kommer iPhone 12 Mini att ha OLED-skärm, och vet någon hur den kommer se ut (gillar inte notchar längst upp)?

Ursprungligen av omartint:

Kommer iPhone 12 Mini att ha OLED-skärm, och vet någon hur den kommer se ut (gillar inte notchar längst upp)?

Enligt Prosser blir det OLED. Han säger det lite längre ner i den Twitter-tråden som är länkad i 99mac-artikeln.

Notchen har jag inte sett något om, men den lär du inte slippa.

  • Medlem
  • 2020-09-30 13:44
Ursprungligen av omartint:

Kommer iPhone 12 Mini att ha OLED-skärm, och vet någon hur den kommer se ut (gillar inte notchar längst upp)?

Ja, OLED är det som gäller och även en notch. Det finns inte plats att husera prylarna för FaceId och kameran någon annanstans.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2020-09-30 16:47

Tack! Någon som vet om de nya iPhone kommer med USB_C (som nya iPad Air)?

  • Medlem
  • 2020-09-30 17:48
Ursprungligen av omartint:

Tack! Någon som vet om de nya iPhone kommer med USB_C (som nya iPad Air)?

Apple vet. Vi andra tror att det är en Lightning i telefonänden och USB-C i andra änden på laddningskabeln.

Såg nyss Googles event. Hade hoppats att Pixel 5 skulle komma till Sverige, men som vanligt struntar de i oss. Så det lutar nog åt en iPhone 12 variant som nästa mobil.

1
Bevaka tråden