Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3697 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag har äntligen hittat hur man zoomar!

Jag har äntligen hittat hur man zoomar med helskärm i Catalina! Bättre sent än aldrig! Man kan iallafall zooma i överallt... Jag vet flera som har frågat om det och de har bara hittat vissa saker som kan zoomas...
/Anna Maria

• Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-09-17 14:19

När man fått en Mac på jobbet, efter att ha suttit skitlänge med windows (2,5 år)

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2020-09-21 00:22
Ursprungligen av Anna Maria:

Jag har äntligen hittat hur man zoomar med helskärm i Catalina! Bättre sent än aldrig! Man kan iallafall zooma i överallt... Jag vet flera som har frågat om det och de har bara hittat vissa saker som kan zoomas...
/Anna Maria

Det där är INTE zoom. Det är står visserligen zoom i menyn, men det den gör är att maximera fönstret.

Det här är zoom:

Min Apple Watch 6 skulle komma den 1 oktober men redan den 21 september skickades den och skulle enligt UPS komma i torsdags, vilket den gjorde. Som grädde på måste mötte jag UPS-bilen i stan när jag var ute i andra ärenden. UPS-killen kände igen mig och vände bilen. Jag såg i backspegeln att han vände så jag stannade. Det blev leverans mitt i gatan på stan! Utmärkt service!

• Medlem
  • 2020-09-30 15:33

”Hårdrocksgruppen” 😂 (Aftonblajets ord) AC/DC har återförenats enligt rykten. Hoppas på nytt material!

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/le...

• Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-30 16:42
Ursprungligen av Dalle:

”Hårdrocksgruppen” 😂 (Aftonblajets ord) AC/DC har återförenats enligt rykten. Hoppas på nytt material!

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/le...

Grymt!

Hoppas verkligen på det Såg dem live på Wembley i London 2009, gör gärna om det

Äntligen!

Det var dags att byta bil. La orden i förra veckan och det ska bli trevligt att få en bil med ett bra ljudsystem och äntligen Apple CarPlay och induktiv laddning.

Ursprungligen av reboot81:

Det där är INTE zoom. Det är står visserligen zoom i menyn, men det den gör är att maximera fönstret.

Det här är zoom:

Jaha då återstår bara att göra som jag har gjort från första början när jag fick hjälp av synkonsulenten att zooma med mus och ctrl i helskärm... Jag behöver inte göra det i commander one... Det är mitt favoritprogram i mac just nu.

Bevaka tråden