Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 14 lanseras idag - det här är nytt

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av kenjon:

Jag har en hel del mappar där jag har sorterat in olika appar av samma genre. Är det inte det som Appbibliotek ska göra med automatik?

Ja, men det(Appbibliotket) ligger ju där på sista hemskärmen. Vad är det som inte fungerar?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-09-19 19:04

Ah, jag visste inte att det låg på sista hemskärmen. Jag trodde det var något man behövde aktivera. Nu är jag med!

Är iOS14 kompatibelt med macOS Mojave?

  • Superhjälte
  • 2020-09-21 11:21
Ursprungligen av Lemoskri:

Är iOS14 kompatibelt med macOS Mojave?

Beror på vad du menar. Du kan inte köra iOS 14 i Xcode 11 så för att utveckla för iOS 14 behöver du en nyare version av macOS.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-21 11:21
Ursprungligen av Lemoskri:

Är iOS14 kompatibelt med macOS Mojave?

Kompatibelt med macOS? Hur menar du då?

Ursprungligen av zinned:

Kompatibelt med macOS? Hur menar du då?

Jag undrar bara om telefonen fortfarande går att koppla ihop med datorn som har Mojave, även efter uppdatering till iOS14. Jag har tyvärr tidigare varit med om att en ny iOS version inte funkat med ett äldre system på datorn. Jag vill bara vara säker på att det fortfarande funkar att göra backup, spara över bilder till datorn osv.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-21 11:29
Ursprungligen av Lemoskri:

Jag undrar bara om telefonen fortfarande går att koppla ihop med datorn som har Mojave, även efter uppdatering till iOS14. Jag har tyvärr tidigare varit med om att en ny iOS version inte funkat med ett äldre system på datorn. Jag vill bara vara säker på att det fortfarande funkar att göra backup, spara över bilder till datorn osv.

Jag ser inga konstigheter med sådana saker alls. Kan inte tänka mig att det skulle vara någon form av problem.

  • Superhjälte
  • 2020-09-21 11:30
Ursprungligen av Lemoskri:

Jag undrar bara om telefonen fortfarande går att koppla ihop med datorn som har Mojave, även efter uppdatering till iOS14. Jag har tyvärr tidigare varit med om att en ny iOS version inte funkat med ett äldre system på datorn. Jag vill bara vara säker på att det fortfarande funkar att göra backup, spara över bilder till datorn osv.

Det ska fungera med iTunes i Mojave.

Bevaka tråden