Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Vi gör ytterdörren lite smartare med Glue Smart Lock Pro

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett smart lås som låses upp med telefonen istället för nycklar är tacksamt i många situationer och idag tar vi en titt på Glues senaste lås.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-11 21:26

Med alla dessa tunga minus, finns det över huvud taget något som talar för detta lås framför något annat?

  • Medlem
  • 2020-09-11 21:34

Tack för recensionen! ???

Står mellan detta och Linus.

Fick ni inte med wifi-huben i priset? Jag har förstått det som att man kan köpa tredje versionen utan hub, men att tredje versionen med tillägget PRO inkluderade huben.

Är 2699 kr inkl hub? ?

Ursprungligen av zinned:

Med alla dessa tunga minus, finns det över huvud taget något som talar för detta lås framför något annat?

Jag har bara testat ett HomeKit-lås innan och det vsr Fridays Labs. Hade sönder halva min dörr typ på grund av en fruktansvärt krånglig installation. Skickade det till Thor och han lyckades knappt heller. Glue tar på riktigt 10 minuter att installera och detta lås är snabbare än sin föregångare. Försöker jaga fatt Linus för att recensera det och det kan nog vara den stora utmanaren när det kommer till lås man installerar på insidan av dörren.

Ursprungligen av Jeo:

Tack för recensionen! ???

Står mellan detta och Linus.

Fick ni inte med wifi-huben i priset? Jag har förstått det som att man kan köpa tredje versionen utan hub, men att tredje versionen med tillägget PRO inkluderade huben.

Är 2699 kr inkl hub? ?

Tack för att du läste den

Ja Linus skall bli riktigt spännande att se hur det fungerar. 2 699 är inkl. hubb! Jag skulle rekommendera alla att köpa till den så man kan låsa/låsa upp när man inte är nära låset

Ursprungligen av Jeo:

Tack för recensionen! ???

Står mellan detta och Linus.

Fick ni inte med wifi-huben i priset? Jag har förstått det som att man kan köpa tredje versionen utan hub, men att tredje versionen med tillägget PRO inkluderade huben.

Är 2699 kr inkl hub? ?

Vad jag förstår så funkar bara linus med lås som har en nyckel på insidan istället för ett tumvred.

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Tack för att du läste den

Ja Linus skall bli riktigt spännande att se hur det fungerar. 2 699 är inkl. hubb! Jag skulle rekommendera alla att köpa till den så man kan låsa/låsa upp när man inte är nära låset

Är det någon idé att gå på den förra versionen? Såg att den ligger på strax över tusenlappen nu.

1
Bevaka tråden