Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Åsikt: Kan Apple verkligen hålla ett event i två timmar om iPad och Apple Watch?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Två versioner av iPad och två versioner av Apple Watch, i två timmar. Det blir svårt att fylla ut hela eventet om så är fallet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Markaryd
  • 2020-09-09 07:37

Jag tror inte att det kommer komma två olika iPads och två olika klockor. Det blir iPad Air eller Pro och det blir bara Series 6. Resten kommer vara annan hårdvara och personligen så tror jag faktiskt att det blir iPhone. När presenterades iPhone X och när släpptes den (September -> November) hur gjorde man med iPhone Xr (September -> Oktober). Så att man inte skulle presentera den bara för att den kommer senare tror jag inte på, det skulle isåfall vara om man inte har allt helt klart till eventet.

Men jag tror på dig Tim Apple, ni kan klara det här!

Såklart det blir massa hints å sketen statistik som ingen klappar åt! Nä men bara kul säger jag!

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-09-09 11:02

Jag tänker att dom blockar 2 timmar i kalendern men är det som ryktena säger att det bara är iPad och Apple Watch så kommer eventet att vara kortare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-09-09 11:18

IPhone 12

Varför kan inte detta vara ett IPhone event? Det är väl bara leverans apple kommunicerat blir senare än vanligt.?

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-09-09 12:11

Körs det Live eller blir det ett förinspelad show ala WWDC 2020?

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2020-09-09 12:32

Kanske de klämmer in en ny Apple TV 8K ?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2020-09-09 13:43

AirTags.

Apple håller så sällan event, så de brukar vara långa.
Jag är nog inne på vad Tailosive Tech säger att det troligen är telefoner också:
https://www.youtube.com/watch?v=5hcPi327_iA&t...

  • Medlem
  • 2020-09-10 08:34

Apple Watch Series 5 hade ju färre nyheter också, klart det går snabbare att presentera den klockan då. Jag tänker att Series 6 har fler nyheter, AirTags, iPads och sen så vill de säkert prata ännu mer om sitt hållbarhetsarbete. Kan prata lite kort om Studio-hörlurarna också som det ryktas om? Känns som att dessa två timmar kan gå snabbt ändå, utan iPhones!

Verkar som det inte blir telefoner trots allt:
https://www.phonearena.com/news/apple-ipad-4-...

Men en hel del annat. Lite av en besvikelse ändå. Men man får väl vänta tills oktober för mobilerna.

De reserverar alltid 2 timmar men det är länge sedan som ett event tog 2 timmar.

Tydligen går det bra att avsluta redan efter en timme också.

1
Bevaka tråden