Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Raderade filer...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det påstås att det är svårt att få tillbaka raderade filer om man inte använder finder läste jag nånstans... Den som skrev den artikeln var nog en vanlig journalist... En datatekniker , systemerare eller datakonsult eller nåt annat inom högre datavetenskap skulle nog tycka att det bara var påhitt... Det är bara då de hamnar i papperskorgen påstås det enligt artikeln. . Nej jag hittade inga filer i papperskorgen så det är nog sant... Men frågan är hur länge de finns kvar mappen?

Filerna hittade jag i en egen mapp som heter recovered files. Nu hoppas jag att jag kan bifoga bildbevis på detta annars är det ingen som tror mej... Orsakern till att jag använder Windows och total commander är att jag ska bränna dessa filer till Mdisc som funkar bäst att bränna med ett brännar program till Windows tycker jag.
Men jag surfar absolut inte på Windows datorn. Den dator som jag har windows på är osurfbar...

/Anna Maria

Senast redigerat 2020-08-02 14:21

Hur har du tänkt dig att skärmavbilder från Windows skulle bevisa något som händer i macs Finder? ?

Ursprungligen av Zeugma:

Hur har du tänkt dig att skärmavbilder från Windows skulle bevisa något som händer i macs Finder? ?

Bilderna från USB-minnet kommer från min mac mini... De är där mappen recovered files finns. Filerna från mac mini kommer från mitt USB-minne som jag har kopierat från Mac Mini. Jag kunde inte oradera några filer från papperskorgen i mac eftersom jag inte använde finder... Jag ska försöka hitta den artikkeln där det stod...

/Anna Maria

Ursprungligen av Anna Maria:

Bilderna från USB-minnet kommer från min mac mini... De är där mappen recovered files finns. Filerna från mac mini kommer från mitt USB-minne som jag har kopierat från Mac Mini. Jag kunde inte oradera några filer från papperskorgen i mac eftersom jag inte använde finder... Jag ska försöka hitta den artikkeln där det stod...

/Anna Maria

Om det är frågan ”Men frågan är hur länge de finns kvar mappen?” du vill ha svar på så så är svaret att filerna i mappen Recovered files, i papperskorgen, i Finder, kommer att finnas där tills du tömmer papperskorgen.
Svara om det är detta du menar, så att du eller jag jag kan ändra rubriken, som inte är någon rubrik.

1
Bevaka tråden