Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google jobbar på att göra Chrome mindre resurskrävande för Mac

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Gillar du Google Chrome men tycker att det äter upp ditt arbetsminne och dränerar datorn på batteri? I slutet av sommaren kan det blir bättre.

Läs hela artikeln här

Jag har alltid innan valt Safari för jag tyckt den vara rappare på hemsidor. Men att använda Outlook på safari laggar så hårt på min MacBook Pro 15 2012. Funkar bra med Chrome ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-07-13 13:30

En mycket glädjande nyhet för mig! Använder Chrome för att livet är så mycket enklare med google profil - historiken, bokmärken, sökningarna - allt synkas mellan olika datorer oavsett om de kör Windows eller MacOS. Dessutom upplever jag att det finns fler bra tillägg till Chrome.

Ursprungligen av timofej:

En mycket glädjande nyhet för mig! Använder Chrome för att livet är så mycket enklare med google profil - historiken, bokmärken, sökningarna - allt synkas mellan olika datorer oavsett om de kör Windows eller MacOS. Dessutom upplever jag att det finns fler bra tillägg till Chrome.

Dito. Och mindre/ingen reklam i Youtube. Kan man bli av med badbollandet som dyker upp efter datorn vilat över natten (och som bara försvinner med omstart av Chrome) vore det kanon.

1
Bevaka tråden