Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klä dig snyggt och stöd oss samtidigt - vi lanserar webbutik

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lagom till våren kan det vara läge att glänsa i en alldeles ny tröja, eller kanske en schysst keps, och varför då inte med en extra snygg logga?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-04-28 14:19

Pro tip :

Vita musmattor = no-go

Ursprungligen av zinned:

Pro tip :

Vita musmattor = no-go

Men det är snyggt! Nej men fixar en svart också! Kommer dyka upp inom kort!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-04-28 14:43
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Men det är snyggt! Nej men fixar en svart också! Kommer dyka upp inom kort!

Om man inte har tänkt använda den, ja Ska man använda den så får den absolut inte vara vit.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-04-28 16:48
Ursprungligen av zinned:

Pro tip :

Vita musmattor = no-go

Jag har haft vit musmatta i många år. Inga problem. Men det ska vara av den lite hårdare plasttypen. Min är från Artwizz, köpt på MacForum i Gbg. Finns här, dock nya färger:
https://artwizz.com/en/l0629/miscellaneous/mo...

Senast redigerat 2020-04-28 17:21

Hur är storlekarna på kläderna? Små eller stor o storleken? ?

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Hur är storlekarna på kläderna? Små eller stor o storleken? ?

Bra fråga. Jag behöver 3XL och det finns sällan (inte här heller). Osäkerheten kring storlekar brukar få mig att avstå. Stora storlekar är ofta små.
Men en mugg är onesize! Får fundera på det. ??

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Hur är storlekarna på kläderna? Små eller stor o storleken? ?

Det finns en storleksguide så du kan mäta! Har precis beställt hem till mig själv också så vi får se! Men jag använde mig av storleksguiden i butiken!

Ursprungligen av Zeugma:

Bra fråga. Jag behöver 3XL och det finns sällan (inte här heller). Osäkerheten kring storlekar brukar få mig att avstå. Stora storlekar är ofta små.
Men en mugg är onesize! Får fundera på det. ??

Klart du skall ha en kaffekopp!

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-04-28 20:59

99mac basebolltröjan var riktigt snygg en sån blir det iallafall för min del. Ska tänka någon dag innan jag lägger en beställning om jag ska ha något mer. Det var många fina produkter.

Baseballtröja beställd, ser riktigt snygg ut!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Klart du skall ha en kaffekopp!

Jag blev bara osäker på hur den här muggen ser ut egentligen, jämfört med den vita. ? Jag tänker mig en röd med vit text, givetvis!

Ursprungligen av Zeugma:

Jag blev bara osäker på hur den här muggen ser ut egentligen, jämfört med den vita. ? Jag tänker mig en röd med vit text, givetvis!

Tja, klart du ska ha en. Den där märkningen visar bara att bilden är runt koppen, alltså större än på en sida bara. Så svårt att visa på bild annars.

Ursprungligen av DennisKlarin:

Tja, klart du ska he en. Den där märkningen visar bara att bilden är runt koppen, alltså större än på en sida bara. Så svårt att visa på bild annars.

Tack!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-04-29 09:03
Ursprungligen av iSweden:

Jag har haft vit musmatta i många år. Inga problem. Men det ska vara av den lite hårdare plasttypen. Min är från Artwizz, köpt på MacForum i Gbg. Finns här, dock nya färger:
https://artwizz.com/en/l0629/miscellaneous/mo...

Sure, är den av plast är det en sak för då fastnar skiten inte lika lätt. Dock fortfarande bättre med en mörk.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-06-29 19:26

Köpte en 99mac basebolltröja och en mugg för ett tag sedan. Men tröjan blev aningen för liten efter några tvättar. Tänkte köpa en större, en keps och en Macradion t-shirt.
Ett förslag på produkt som jag även skulle vilja köpa. Ett badlakan med 99mac logga till stranden i sommar.

Ursprungligen av Marco:

Köpte en 99mac basebolltröja och en mugg för ett tag sedan. Men tröjan blev aningen för liten efter några tvättar. Tänkte köpa en större, en keps och en Macradion t-shirt.
Ett förslag på produkt som jag även skulle vilja köpa. Ett badlakan med 99mac logga till stranden i sommar.

Ett tips är att reklamera den hos Spreadshirt, de har verkligen varit behjälpliga med de som har haft något problem med en produkt. Jag har också tänk på badlakan men tyvärr saknas det helt i deras sortiment =(

1
Bevaka tråden