Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple skickar ut ny uppdatering till AirPods Pro

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I maj fick vi en uppdatering till AirPods Pro som många hoppades skulle "laga" brusreduceringen men så var inte fallet.

Läs hela artikeln här

Mitt första intryck är att brusreduceringen i vart fall blivit bättre igen, med reservation för att jag inte hunnit testa i riktigt utmanande miljöer än.

Ursprungligen av billyjam:

Mitt första intryck är att brusreduceringen i vart fall blivit bättre igen, med reservation för att jag inte hunnit testa i riktigt utmanande miljöer än.

Efter ca 1h lyssning efter uppdatering så vill jag också påstå att brusreduceringen är bättre än föregående firmware ??

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2020-06-24 13:53

Jag hör ingen skillnad på ANC i den nya uppdateringen. Däremot känns det som att ljudet har fått lite mer bas och det upplevs lite burkigt nu tycker jag

Då har även jag beställt ett par AirPods pro, aldrig haft något med anc att göra förr så blir intressant.

Varit överlag nöjd med första gen AirPods men nu börjar batteriet bli riktigt tråkigt på dem så fick bli ett nyköp. Kan man förvänta sig även bättre ljudkvalitet på dessa rackare?

Förstått som att de sitter (oftast) bättre än föregående så kanske rentav kan få bli med ut på en löptur...?

1
Bevaka tråden