Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple TV+ kommer fyllas upp med äldre innehåll

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples egna streamingtjänst är rätt tunn på innehåll men nu rapporterar Bloomberg att det snart kan bli ändring på det.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-05-19 21:40

Bra! Tycker Netflix blev mycket tråkigare när de började satsa stenhårt på eget material (och för dyrt).

För min del är det bara positivt om ATV+ blandar egna grejer med guldkorn från andra leverantörer. Kommer aldrig hända, men bästa hade ju varit om iTunes-biblioteket blev en del av ATV+.

  • Medlem
  • 2020-05-20 08:51

Är det bara jag, eller är Apple TV+ otroligt rörig?

Apples program är ju blandat med program från SVT, viaplay m.fl. Det hade varit bättre om Apple hade en app för sitt innehåll och en app om man ville ha allt streaminginnehåll från alla tjänster i en app.

Eller skippat det senare och låtit alla ha sin egen app..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-05-20 08:57
Ursprungligen av Jeo:

Är det bara jag, eller är Apple TV+ otroligt rörig?

Apples program är ju blandat med program från SVT, viaplay m.fl. Det hade varit bättre om Apple hade en app för sitt innehåll och en app om man ville ha allt streaminginnehåll från alla tjänster i en app.

Eller skippat det senare och låtit alla ha sin egen app..

Det är ju för att du själv har tillåtit tv-serier från andra streaming-appar att visas i TV-appen. Ta bort dessa så ska du se att det blir mindre rörigt

  • Medlem
  • 2020-05-20 09:43
Ursprungligen av zinned:

Det är ju för att du själv har tillåtit tv-serier från andra streaming-appar att visas i TV-appen. Ta bort dessa så ska du se att det blir mindre rörigt

Perfekt!
Det ska göras direkt.. Hade ingen aning om att jag gjort det... Nu ska jag bara hitta var man rättar till misstaget..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-05-20 09:50
Ursprungligen av Jeo:

Perfekt!
Det ska göras direkt.. Hade ingen aning om att jag gjort det... Nu ska jag bara hitta var man rättar till misstaget..

Tror du gör det i vanliga inställningsmenyn i ATV.

1
Bevaka tråden