Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker en fungerade gammal iMac

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Längesen jag var här och hoppas allt är väl.
Jag vill verkligen ha en gammal Imac, färg spelar mindre roll. Jag köpte en på tradera men DVD:n var paj. Jag kommer att använda den. Har hittat en massa coola grafiska program, till och med photoshop! jag använde PS dagligen och det vore spännande att använda den till arbete.
Sist jag hade en Imac när den kom ut använde jag den till musikanvänding. Det var väl ungefär samtidgt som 99mac och 99musik var ett och samma forum.
Jag betalar inga fantasisummor. Men helt klart vad den är värd nu.
Jag kommer att använda apple magic keyboard så om du inte har orginalet är det inte hela världen.
må väl mac vänner.

Senast redigerat 2019-11-15 16:32

Imac

Ursprungligen av imac 4 u:

Hej. Längesen jag var här och hoppas allt är väl.
Jag vill verkligen ha en gammal Imac, färg spelar mindre roll. Jag köpte en på tradera men DVD:n var paj. Jag kommer att använda den. Har hittat en massa coola grafiska program, till och med photoshop! jag använde PS dagligen och det vore spännande att använda den till arbete.
Sist jag hade en Imac när den kom ut använde jag den till musikanvänding. Det var väl ungefär samtidgt som 99mac och 99musik var ett och samma forum.
Jag betalar inga fantasisummor. Men helt klart vad den är värd nu.
Jag kommer att använda apple magic keyboard så om du inte har orginalet är det inte hela världen.
må väl mac vänner.

Hej, har just fått ärva en Imac från min svåger som gått bort.Det är en senare modell,
med rökgrått glas, komplett med manualer,alla cd-skivor+Iworks 09.
Den tänder upp skärmen men visar ingenting. Den sväljer CD-skivan ok.
Kanske något att ta delar av för några 100-lappar. Bor i Dalarna,
men åker till Stockholm ibland

Janne Sölscher

Dold text:

0706-412480

---
Telefonnummer satt i spoiler. /Moderator

Senast redigerat 2020-10-13 14:23

iMac / DVD

Har några iMacar o en eMac Vit
Tror även att jag kan ha Cd eller en DVD till iMac liggande
Lite dålig ordning i förrådet just nu
Men håller på o rensar Så dom kommer nog fram snart

Finns i Sthlm

Gammal iMac

Ursprungligen av imac 4 u:

Hej. Längesen jag var här och hoppas allt är väl.
Jag vill verkligen ha en gammal Imac, färg spelar mindre roll. Jag köpte en på tradera men DVD:n var paj. Jag kommer att använda den. Har hittat en massa coola grafiska program, till och med photoshop! jag använde PS dagligen och det vore spännande att använda den till arbete.
Sist jag hade en Imac när den kom ut använde jag den till musikanvänding. Det var väl ungefär samtidgt som 99mac och 99musik var ett och samma forum.
Jag betalar inga fantasisummor. Men helt klart vad den är värd nu.
Jag kommer att använda apple magic keyboard så om du inte har orginalet är det inte hela världen.
må väl mac vänner.

Hej. Jag letar efter en köpare till en sån imac som på din bild. Den fungerade senast jag startade upp den och är ganska komplett med mus och tagnentbord, manualer, kanske några disketter (minns inte så noga). Hur får man till en privat konversation här?
mvh
Björn

Ursprungligen av Lunta123:

Hej. Jag letar efter en köpare till en sån imac som på din bild. Den fungerade senast jag startade upp den och är ganska komplett med mus och tagnentbord, manualer, kanske några disketter (minns inte så noga). Hur får man till en privat konversation här?
mvh
Björn

Klicka här: https://www.99mac.se/medlem/17427101
Klicka sedan på den röda rutan med texten Skicka PM.

1
Bevaka tråden