Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral till iPad Pro 11"?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-04 16:41

Jag har ju lite plötsligt köpt en iPad Pro 11"…:grin:. Nu är jag på jakt efter ett fodral. Jag vill ha det så tunt som möjligt, men ändå skyddande om den far i golvet. Jag hittade det här: https://www.phonelife.se/ipad-pro-11/ipad-pro...
Men även om man kan fästa pennan på sidan så laddas inte pennan. Det känns lite B tycker jag.

Då hittade jag det här där iPaden fästs via magneter. Fördelen är ju att pennan då laddas men sidorna är helt nakna om man tappar iPad:en: https://www.phonelife.se/ipad-pro-11/magnetic...

Ett alternativ är ju att köra på Apples original Folio, även om det inte skyddar alls mot stötar och fall.

Vad har ni för fodral, något ni kan tipsa om?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-05 11:36

Det blev tvåan ovan, men från Tyska Amaxon. Halva priset inkl expressfrakt.

Edit: tog bort ett n. Min MBP har det värdelösa tangentbordet så nu får jag många dubbel n..?

Senast redigerat 2020-04-05 13:33
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-04-05 12:58
Ursprungligen av xms67:

Det blev tvåan ovan, menn från Tyska Amaxon. Halva priset inkl expressfrakt.

Jag har spanat efter samma för min 2020-modell, snyggt lösning med magnetfästet.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-04-05 14:41

Beställde ett från UK, runt 250 kr inklusive frakt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-05 15:19
Ursprungligen av mattiL:

Beställde ett från UK, runt 250 kr inklusive frakt

SKa bli kul att se vad vi tycker om dem. En till på Bubblan TV har köpt ett och en där har ett. Så snart kan vi utvärdera dem..?

Ursprungligen av mattiL:

Jag har spanat efter samma för min 2020-modell, snyggt lösning med magnetfästet.

Kommer köra Magic keyboard rakt av på min iPad Pro 2020. Slipper man oroa sig över skal.

  • Medlem
  • 2020-05-10 12:42
Ursprungligen av mattiL:

Beställde ett från UK, runt 250 kr inklusive frakt

Jag har samma fast till 12.9’, tycker det funkar bra och var 1000:- billigare än ett Smart folio.
Ett plus är att pennan sitter fast också. Köpte också på Amazon.

1
Bevaka tråden