Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: Teleprompter Boys Story

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då var det dags för ännu ett avsnitt av Macradion och denna vecka har varit ganska händelselös ute på det stora internet.

Läs hela artikeln här

Upplever samma bekymmer som Severyd med Ica appens inbyggda inköpslista. Knappt några varor existerar fast de finns i butiken :/

  • Medlem
  • 2020-04-30 10:06

Aqaras fuktsensor er funkar finfint.. Man kan få fram statistik över luftfuktighet och temperatur och de uppdateras snabbt och ofta.

Handlelistan funkar bra i Google keep. Finns både till iPhone och Android.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-30 12:48

Som vanligt mycket bra! Mina två vatten(inte fukt) sensorer har fungerat så här långt, hoppas de funkar när det kommer vatten också..? Sedan har jag 100 andra problem med mina smarta prylar. Men det kan vara sbs...

Om man ska gilla via Apple Podcast, hur gör man då? Betygssystemet är grått och icke klickbart.

Ursprungligen av xms67:

Som vanligt mycket bra! Mina två vatten(inte fukt) sensorer har fungerat så här långt, hoppas de funkar när det kommer vatten också..? Sedan har jag 100 andra problem med mina smarta prylar. Men det kan vara sbs...

Om man ska gilla via Apple Podcast, hur gör man då? Betygssystemet är grått och icke klickbart.

Du klickar Prenumerera för att följa och sen vår du gå till Programsidan för podden och scrolla ner lite för att kunna sätta stjärnor! Tack för att du lyssnar!

Shoppinglista app för iOS och Android!
https://www.getbring.com/#!/app

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Upplever samma bekymmer som Severyd med Ica appens inbyggda inköpslista. Knappt några varor existerar fast de finns i butiken :/

Nu kanske jag skriver något självklart, men ni vet om att det ni skriver in i ICA-appen synkar mellan enheter och handscanner även om inte appen ”hittar” produkten ni skriver in? Det funkar med andra ord som alla andra appar för inköpslistor eller andra listor.

Att ICA-appen ibland föreslår specifika produkter utifrån det som skrivs in får väl mer ses som en bonus än som en nödvändig funktion? Den funktionen finns ju som sagt inte i någon annan app ändå?

Sen är det förvisso märkligt och trist att appen inte hittar alla varor i butiken. Det borde vara allt eller inget kan man ju tycka.

1
Bevaka tråden