Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sonos förtydligar vad som händer med äldre enheter

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För ett tag sedan så meddelade Sonos att äldre enheter inte kommer fungera med nya enheter och nu har de berättat mer om hur det kommer fungera rent praktiskt.

Läs hela artikeln här

Tänk om dom bara skrivit ut detta när dom först lanserade nyheten så hade dom nog fått mycket mindre skit:
Kör ditt befintliga system i S1-appen. Du får fortfarande felkorrigeringar och säkerhetsuppdateringar, och de kommer att arbeta med sina partners för att hålla dina musik- och rösttjänster fungerade så länge de kan.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-03-18 10:38
Ursprungligen av jurassic579:

Tänk om dom bara skrivit ut detta när dom först lanserade nyheten så hade dom nog fått mycket mindre skit:

Fast nu får de mycket mer uppmärksamhet och gratis reklam.

Ursprungligen av Json_81:

Fast nu får de mycket mer uppmärksamhet och gratis reklam.

Så det är bra att lansera en tondöv nyhet som skapar större shit storm och osäkerhet än vad man kunnat tänka för att sen rädda den?

Vet inte om jag skulle lägga det under gratis reklam.

  • Medlem
  • 2020-03-19 07:28

Den gamla produkten vid Trade-Up får man väl inte alls fortsätta använda? Utan du får 30% rabatt på valfri ny produkt och din gamla produkt som ingår i erbjudandet slutar att fungera efter 30 dagar sedan du ingått avtalet tror jag det var...

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-03-19 09:28
Ursprungligen av jurassic579:

Så det är bra att lansera en tondöv nyhet som skapar större shit storm och osäkerhet än vad man kunnat tänka för att sen rädda den?

Vet inte om jag skulle lägga det under gratis reklam.

All reklam är bra reklam. De flesta glömmer fort eller bryr sig inte om att det var något dåligt det handlade om.

Ursprungligen av zenon:

Den gamla produkten vid Trade-Up får man väl inte alls fortsätta använda? Utan du får 30% rabatt på valfri ny produkt och din gamla produkt som ingår i erbjudandet slutar att fungera efter 30 dagar sedan du ingått avtalet tror jag det var...

De ändrade det nyligen.

  • Medlem
  • 2020-03-19 14:25
Ursprungligen av Json_81:

De ändrade det nyligen.

OBS! ALLA GILTIGA PRODUKTER SOM DU FÖRSÄTTER I ÅTERVINNINGSLÄGE KOMMER ATT SLUTA FUNGERA 21 DAGAR EFTER ATT DU BEKRÄFTAR ÅTERVINNINGSPROCESSEN I SONOS-APPEN.

Ursprungligen av Json_81:

All reklam är bra reklam. De flesta glömmer fort eller bryr sig inte om att det var något dåligt det handlade om.

Får bara säga att jag inte håller med alls håller med om detta. Finns mycket dålig reklam samt reklam som skadat företag.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-03-19 17:54

Håller med om att denna "reklam" inte skadat dom på något vis. Det är befintliga kunder som redan har investerat mycket pengar i deras eko-systemet som upprörts mest. Potentiella kunder har liten kunskap om denna nyhet.

1
Bevaka tråden