Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blindtestet - Sonos mot Denon

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undertecknad bjöd hem Mathias Severyd på lite ljudfest där vi tillsammans skulle komma fram till vilka högtalare som faktiskt låter bäst genom ett klassiskt blindtest.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2020-03-03 08:49

Vilken högtalare menar ni.

Ursprungligen av onnyt:

Vilken högtalare menar ni.

Hur menar du?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-03-03 12:50

Vore intressant om ni kunde ta in Bluesound och jämföra med också.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2020-03-03 16:23
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Hur menar du?

Ni skriver "vilka högtalare" när det bara handlar om "en högtalare" av varje märke.

Ursprungligen av onnyt:

Ni skriver "vilka högtalare" när det bara handlar om "en högtalare" av varje märke.

Nä två högtalare från varje tillverkare.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2020-03-03 16:34

levereras Denon Home 350 och Denon Home 350 i par? När jag googlar ser jag bara en högtalare av varje.

Ursprungligen av onnyt:

levereras Denon Home 350 och Denon Home 350 i par? När jag googlar ser jag bara en högtalare av varje.

Vi testar totalt fyra högtalare, en Home 350, en Home 150, en Sonos One och en Play:5.

@onnyt: Om man kollar på videon så framgår det exakt vilka högtalare som testas....!?

  • Medlem
  • Leksand
  • 2020-03-04 22:18

Blindtest

Ursprungligen av Redaktionen:

Undertecknad bjöd hem Mathias Severyd på lite ljudfest där vi tillsammans skulle komma fram till vilka högtalare som faktiskt låter bäst genom ett klassiskt blindtest.

Läs hela artikeln här

Ok det var en nyhet för mig, jag visste inte att man täcker för både ögon och öron när man utför ett blindtest.
Blir förbryllad över vad man ska ta till sig av detta test.
Classe.

Senast redigerat 2020-03-05 07:10
Ursprungligen av Stoltz:

Ok det var en nyhet för mig, jag visste inte att man täcker för både ögon och öron när man utför ett blindtest.
Blir förbryllad över vad man ska ta till sig av detta test.
Classe.

"Ögonbindeln" påverkade inte ljudbilden (vi testade innan) så du kan andas ut kompis.

1
Bevaka tråden