Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som kommer beställa nya iPhone 11 / Pro / Max

Tråden skapades och har fått 284 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-02-19 12:02
Ursprungligen av NickSkully:

Då jag redan har betalat för den så känns det onödigt att be om att få pengarna tillbaka för att sedan köpa en exakt likadan o vänta...

Beställer du från Apple Store får du vänta i tre dagar, inte för evigt som du gör nu.

Att få pengarna tillbaka från återförsäljaren du nu har beställt från är ju en barnlek.

Men du kanske gillar att vänta och det är därför?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-02-19 13:35

Naturligtvis så driver han med oss.

Ja vi måste bli bättre på att inte mata trollen när de av olika anledningar letar sig in på forumet.

Ursprungligen av Innis:

Naturligtvis så driver han med oss.

Ursprungligen av theplague:

Ja vi måste bli bättre på att inte mata trollen när de av olika anledningar letar sig in på forumet.

Jag varken trollar eller driver. Jag har bara haft otur med mitt köp

Ursprungligen av NickSkully:

Jag varken trollar eller driver. Jag har bara haft otur med mitt köp

Det lät ärligt talat som totaltrollande.
Avbeställ, få pengarna tillbaka och köp från Apple och få den direkt.

Ursprungligen av theplague:

Det lät ärligt talat som totaltrollande.
Avbeställ, få pengarna tillbaka och köp från Apple och få den direkt.

Sitter faktiskt och funderar på om jag ska göra det? känns mer värt att göra det faktiskt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-02-19 15:19
Ursprungligen av NickSkully:

Jo tack jag vet, har haft ständig mejlkontakt med apples premium reseller( som jag beställde hos) och de kan inte svara på när de får mobilerna samt när de skickas ut ? men jag ska få ett skal som kompensation för den långa tiden.

Vilken återförsäljare gäller det? Köpet knutet till en operatör?

Ursprungligen av NickSkully:

Jag varken trollar eller driver. Jag har bara haft otur med mitt köp

Att sitta och vänta i fem månader - när man långt tidigare kunde ha hävt köpet och köpt telefonen någon annanstans - det är inte otur.

Ursprungligen av IngoX:

Vilken återförsäljare gäller det? Köpet knutet till en operatör?

Köpte den via Digital Inn som är apples premium reseller och nej den är inte knuten till någon operatör

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Att sitta och vänta i fem månader - när man långt tidigare kunde ha hävt köpet och köpt telefonen någon annanstans - det är inte otur.

Kanske en liten del av lathet också ?

Ursprungligen av NickSkully:

Kanske en liten del av lathet också ?

Ursprungligen av NickSkully:

...har haft ständig mejlkontakt med apples premium reseller...

Nej, du har ju lagt tid på att "ständigt" mejla återförsäljaren, så lathet går nog inte heller att skylla på.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Nej, du har ju lagt tid på att "ständigt" mejla återförsäljaren, så lathet går nog inte heller att skylla på.

Bekvämlighet får det bli isf ? vilket fall så har jag bett om att ta bort min förhandsbokning och ha mina pengar tillbaka, får se om de svarar imorgon.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-03-04 14:15

Har du fått tillbaka dina pengar? Orsaken till att Digital Inn inte kan leverera din telefon @NickSkully

https://www.breakit.se/artikel/23959/ny-miljo...

Har fått pengarna tillbaka ?? Valt att avvakta med att köpa en ny, tack för länken ??

Ursprungligen av Gäddnos:

Har du fått tillbaka dina pengar? Orsaken till att Digital Inn inte kan leverera din telefon @NickSkully

https://www.breakit.se/artikel/23959/ny-miljo...

Bytte ut min iPhone XS mot en iPhone 11 PRO Max och jag är supernöjd! Anledningen var/är för att jag skickar mycket e-post osv och behövde den lite större skärmen och behövde längre batteritid - men jag personligen märker skillnad på prestandan med vilket jag inte trodde att jag skulle göra.

Och kameran är bättre med.

Bevaka tråden