Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har era böcker också försvunnit från Böcker?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kolla på bilden. Min MacBook i förgrunden och skärmen till min MacMini bakom. Samma konto i Böcker, men bara på den ena finns min bok. Har loggat in och ur och klickat i och av alla tänkbara alternativ, ändå vill boken inte dyka upp i MacBook. Ändå var det på just den jag läste den här boken – tills jag igår blev tvungen att radera hårddisken och installera om Catalina. Vad tusan ska jag göra för att få boken att dyka upp?!

Där du ser boken har du markerat ”Böcker” i sidofältet, där du inte ser den är ”Alla böcker” markerat.

Ursprungligen av Zeugma:

Där du ser boken har du markerat ”Böcker” i sidofältet, där du inte ser den är ”Alla böcker” markerat.

Tyvärr en lika ödslig utblick när man klickar på ”Böcker”. Och en så enkel lösning hade jag snubblat över ganska tidigt i mina problemlösningsförsök. Tycker det är helt galet detta.

Problem solved! Men på ett betydligt mer primitivt sätt än jag trodde skulle vara möjligt.

Vill du berätta om din primitiva lösning?

Dra/kopiera boken från Böcker till Skrivbordet. Airport till den andra datorn. Dra/kopiera in i Böcker. Förstår fortfarande inte varför samma Apple-ID inte har samma innehåll på olika datorer.

1
Bevaka tråden