Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirPods är underbara - Jag hade fel...

Tråden skapades och har fått 281 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-02-11 19:03
Ursprungligen av Dalle:

Mina är också tvärslut, även här är det den vänstra snäckan som dör först. Jag kan lyssna musik i 60 min eller prata i telefon ca 20 minuter. Inga varningar om låg batterinivå hörs, dom tvärdör direkt.
Batterier är en förbrukningsvara. Jag har en bevakning på prisjakt, förhoppningsvis kommer det någon liten sänkning framöver. (Även om det inte blir många ören)

Men varför sitta och vänta på prissänkning på Prisjakt när du kan beställa batteribyte direkt hos Apple. Ja dom byter förstås hela snäckan till en ny, men det är lite billigare än köpa ny och du behöver inte vänta.

  • Medlem
  • 2020-02-12 08:51

@Gäddnos
För att det inte är jättebråttom att köpa nya då jag även har andra lurar.

Efter att varit nära ren galenskap, och total omöjlighet att använda mina Airpods Pro, så hittade jag denna tråden på Macforum; https://forums.macrumors.com/threads/hearing-...

Nu, när jag har gjort rent lurarna, låter de som nya (eller t o m bättre) igen!

Ursprungligen av carlsson:

Efter att varit nära ren galenskap, och total omöjlighet att använda mina Airpods Pro, så hittade jag denna tråden på Macforum; https://forums.macrumors.com/threads/hearing-...

Nu, när jag har gjort rent lurarna, låter de som nya (eller t o m bättre) igen!

Jag som normalt sett har i-örat hörapparater kan intyga att detta är ett fenomen som inte är begränsat till Airpods Pro utan förekommer normalt sett även i mina hörapparater. Då är det ofta dags att ta fram renspinnen och städa upp ventilationshålet. Jag har även noterat det från och till på mina APP men inte tänkt så långt att försöka rensa dem

Ursprungligen av carlsson:

Efter att varit nära ren galenskap, och total omöjlighet att använda mina Airpods Pro, så hittade jag denna tråden på Macforum; https://forums.macrumors.com/threads/hearing-...

Nu, när jag har gjort rent lurarna, låter de som nya (eller t o m bättre) igen!

Tänkte köpa sådana (eller kanske ska vänta ifall dom krånglar?) Hur gjorde du rent dom?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-02-12 16:14
Ursprungligen av calinou:

Tänkte köpa sådana (eller kanske ska vänta ifall dom krånglar?) Hur gjorde du rent dom?

Om du orkade trycka på länken och läsa tråden finns svaret.

Ursprungligen av calinou:

Tänkte köpa sådana (eller kanske ska vänta ifall dom krånglar?) Hur gjorde du rent dom?

Blåste rent med tryckluft.

Ursprungligen av Innis:

Om du orkade trycka på länken och läsa tråden finns svaret.

Menar du tråden via länken? Läste i början men det är så många sidor att navigera igenom. Bättre att man informerar här. Summa av kardemumma: ska man köpa eller vänta?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-02-12 16:19
Ursprungligen av calinou:

Menar du tråden via länken? Läste i början men det är så många sidor att navigera igenom. Bättre att man informerar här.

Tre sidor? Väldigt långt. Inte svårt att hitta Carlssons inlägg.

Ursprungligen av carlsson:

Blåste rent med tryckluft.

Körde du med en sådan som man gör rent tangentbordet med? hoppas inte i dina öron med.

Jag har varit sjukt tveksam till AirPods tidigare utan köpt andra lurar så som BeatsX, Bose SoundSport osv. Köpte ett par Pro igår och är efter en dag helt frälst. Vilka lurar! Det ENDA jag stör mig på hittills är att den inte har "dual bluetooth" som mina Bose hade. Lite störande att Apple inte implementerat det.

Ursprungligen av primu[s]®:

Jag har varit sjukt tveksam till AirPods tidigare utan köpt andra lurar så som BeatsX, Bose SoundSport osv. Köpte ett par Pro igår och är efter en dag helt frälst. Vilka lurar! Det ENDA jag stör mig på hittills är att den inte har "dual bluetooth" som mina Bose hade. Lite störande att Apple inte implementerat det.

Skit det där att "dual bluetooth" inte är med, alltid ska det vara en jäkla kompromiss.

Bevaka tråden