Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IKEA rullar ut HomeKit-stöd till sina rullgardiner i Sverige

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För ett par veckor sedan skickade IKEA ut en uppdatering som gjorde att deras rullgardiner fick stöd för HomeKit - men enbart i USA. Nu har uppdateringen äntligen nått vårt avlånga land.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-01-25 11:19

Det tog flera försök under förmiddagen, inklusive att jag testade att starta om gatewayen, utan att uppdateringen kom. Men nu trillade den plötsligt in!

Ursprungligen av Redaktionen:

För ett par veckor sedan skickade IKEA ut en uppdatering som gjorde att deras rullgardiner fick stöd för HomeKit - men enbart i USA. Nu har uppdateringen äntligen nått vårt avlånga land.

Läs hela artikeln här

Är det heltäckande eller den andra varianten som man bör skaffa? På bilderna ser den genomskinliga ut att vara just, genomskinlig.
Ger den något solskydd alls?
Önskar de hade en minivariant på 40 cm också, enda som stoppar mig från att fylla hemmet med mer skit ;).

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2020-01-28 10:04
Ursprungligen av biffenrydberg:

Önskar de hade en minivariant på 40 cm också, enda som stoppar mig från att fylla hemmet med mer skit ;).

Den går att kapa i önskad längd även om IKEA säger tvärtom. Jag har själv gjort detta. Finns massa matnyttigt om detta på Youtube.

Ohh det låter spännande, kollar tuben, tack.

1
Bevaka tråden