Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple presenterar AirPods Pro

Tråden skapades och har fått 134 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-12-07 10:56
Ursprungligen av xms67:

Jag köpte ett par Sony XM3 på svarta fredagen. Upptäckte att det nu verkar finnas en senare programvara att ladda ned. nu finns 4.2.2 tillgänglig. Tänkte om du vill prova den.

Har uppdaterat idag och skall använda dem kommande vecka.

I nuläget har airpods Pro varit dem jag använt dygnet runt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-12-07 14:08
Ursprungligen av iller:

Har uppdaterat idag och skall använda dem kommande vecka.

I nuläget har airpods Pro varit dem jag använt dygnet runt.

Hoppas det blir bättre. Berätta gärna hur det gick. Annat kan jg säga att jag är väldigt nöjd med ljudet i MX3. Jag har bara använt dem hemma till musik, film och podd. Hur är bra är Ambient-läget? Att det vanliga NS.läget är bra har ju framgått i varje test(utöver 4.1.1-problemt), men det skrivs förvånansvärt lite om Ambient. AirPods Pros motsvarighet lyfts ju i nästan varje test.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-12-07 15:32

Ambient gillar jag inte ens med Sony-lurar.

Där lyckas Apple fint.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-12-13 00:16

@xms67 uppdateringen gjorde ingen skillnad för mig. NC är identisk iaf för mina öron på Sony-lurar.

Vad jag reagerade på nu dock är att eftersom jag använt enbart AirPods Pro hela november fick jag nytt perspektiv denna veckan.

Ljudet är varmare med Sony. Tydligare nu än när man vid nyhetens behag skiftade mellan lurarna fram & tillbaka.
Fast lite orättvist. Det är olika typer av lurar.

Majoriteten verkar tycka att Sony-lurarna presterar bättre ljud, men Airpods är bättre på allt annat (mikrofon, smidighet, etc).
Blir ett par Airpods Pro för mig vilken dag som helst.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2019-12-13 10:33

Kanske inte helt vanlig åsikt men jag sålde min AirPods Pro då de trillade ur öronen framförallt vid träning!! Blev ett par B&O E8 motion som har en liten fena som håller i örat så de sitter mycket bättre men dock inte lika bekväma som airpodsen. Riktigt imponerad av brusreducering på Apple lurarna ?

Hur är det med brusreducering på AirPods Pro jämfört med t ex Bose QC35 II?

  • Medlem
  • Boston
  • 2019-12-16 15:44
Ursprungligen av calinou:

Hur är det med brusreducering på AirPods Pro jämfört med t ex Bose QC35 II?

Svårt att jämföra over-the-ear med in-ear, och svårt att få lika bra ANC med in-ear tror jag. Men jag tycker AirPods Pro står sig extremt väl mot Bose QC20. Har kört en transatlantisk flygning med mina AirPods och upplevde ingen direkt skillnad mot mina gamla Bose.

Apple måste ha problem att producera tillräckligt många AirPods Pro just nu. Jag får en leveranstid på 4 veckor om jag tar det direkt via webbplatsen. Inte så där supersugen på att vänta så länge

Ursprungligen av sextontio:

Apple måste ha problem att producera tillräckligt många AirPods Pro just nu. Jag får en leveranstid på 4 veckor om jag tar det direkt via webbplatsen. Inte så där supersugen på att vänta så länge

Tror detta är årets julklapp. Kollade lite butiker i Sthlms city och många hade slut så drog till Täby och köpte två par. Dom kom ut med dom på brickor och det var typ det alla köpte. Frågade och han sa att dom sålde många.

Men fattar. Dom är ju super på alla sätt.

Ursprungligen av jurassic579:

Tror detta är årets julklapp. Kollade lite butiker i Sthlms city och många hade slut så drog till Täby och köpte två par. Dom kom ut med dom på brickor och det var typ det alla köpte. Frågade och han sa att dom sålde många. Men fattar. Dom är ju super på alla sätt.

Människor har för mycket pengar om det är årets julklapp..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-12-17 08:35
Ursprungligen av sextontio:

Människor har för mycket pengar om det är årets julklapp..

För mycket? Kan man ha för mycket?

Ursprungligen av jurassic579:

Vad? Att den är slut överallt? Det är väl inget nytt, eller är det nåt som jag missar...? ?

  • Medlem
  • Boston
  • 2019-12-18 13:40

Redan till Thanksgiving var det väldigt låga lager till och med i USA annat än i Apple Store.

Bevaka tråden