Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS Catalina tilläggsuppdatering tillgänglig!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-10-15 23:04

Idag förärades Mac OS Catalina 15.0 med en tilläggsuppdatering, vilken återfinns under:

Systeminställningar -> Programuppdatering

Tilläggsuppdatering för macOS Catalina förbättrar installation och tillförlitlighet. Den rekommenderas för alla användare.

Den här uppdateringen:

• Förbättrar tillförlitligheten vid installation av macOS Catalina på Mac-datorer med lite skivutrymme.
• Åtgärdar ett problem som förhindrar att inställningsassistenten slutförs under vissa installationer.
• Löser ett problem som förhindrar att villkoren för iCloud godkänns när flera iCloud-konton är inloggade.
• Förbättrar tillförlitligheten när Game Center-data sparas vid spel av Apple Arcade-spel i nedkopplat läge.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-10-16 08:48

Denna hade jag behövt i fredags. Satt 7 timmar innan allt var back on track

Hej,
Min Macbook 2012 mid blev omöjlig att boot upp (cirkel med sträck igenom i startup) sedan jag installerat denna uppdateringen. Vore glad för hjälp! Men också varna personer med denna modell att installera denna uppdatering.

Den hänger sig på 1-3min kvar på installationen och startar om till denna skärm.

1
Bevaka tråden