Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper nya uppdateringar

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har idag på kvällskvisten återigen släppt uppdateringar till iOS och iPadOS så nu får ni slänga er på uppdatera-knappen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2019-09-30 20:12

Kommer inte uppdateringarna till iOS lite väl tätt nu? Det känns som att produkten inte var klar när den släppte den 19e. Detta är alltså den tredje uppdateringen till iPhone på 11 dagar?

Ursprungligen av Dalle:

Kommer inte uppdateringarna till iOS lite väl tätt nu? Det känns som att produkten inte var klar när den släppte den 19e. Detta är alltså den tredje uppdateringen till iPhone på 11 dagar?

Det verkar vara istället för att leverera produkerna som man beställ

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2019-09-30 20:26

Det finns en Watch OS 6.0.1 också.

  • Medlem
  • 2019-09-30 20:38
Ursprungligen av Dalle:

Kommer inte uppdateringarna till iOS lite väl tätt nu? Det känns som att produkten inte var klar när den släppte den 19e. Detta är alltså den tredje uppdateringen till iPhone på 11 dagar?

Ja, de är förmodligen tvungna på grund av den enorma mängden buggar. Tröttsamt att behöva uppdatera hela tiden men skönt ändå att få ett mer stabilt OS.

Ursprungligen av Dalle:

Kommer inte uppdateringarna till iOS lite väl tätt nu? Det känns som att produkten inte var klar när den släppte den 19e. Detta är alltså den tredje uppdateringen till iPhone på 11 dagar?

Fjärde...
(13.0, 13.1, 13.1.1 och 13.1.2)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-09-30 21:37

Om de nu bara kunde släppa en release som tar hand om den stora mängd buggar som finns för shortcuts och automations...

  • Medlem
  • 2019-09-30 21:38
Ursprungligen av Zeugma:

Fjärde...
(13.0, 13.1, 13.1.1 och 13.1.2)

Jo du har rätt. Jag skulle ha skrivit den tredje uppdateringen av iOS 13. Jag utgick inifrån att alla redan har uppdaterat till 13.0

Ursprungligen av Dalle:

Jo du har rätt. Jag skulle ha skrivit den tredje uppdateringen av iOS 13. Jag utgick inifrån att alla redan har uppdaterat till 13.0

Inte jag. Jag avvaktar tills stormen har bedarrat.

Ursprungligen av Zeugma:

Fjärde...
(13.0, 13.1, 13.1.1 och 13.1.2)

Fast då blir det ju tredje uppdateringen. Då de levererades med 13.0 var det ingen uppdatering

Ursprungligen av Erik Sjölund:

Fast då blir det ju tredje uppdateringen. Då de levererades med 13.0 var det ingen uppdatering

Men det var ju bara för dom som beställt och fått sin nya iOS enhet, för alla vi andra så är det fjärde...

Ursprungligen av CekariYH:

Men det var ju bara för dom som beställt och fått sin nya iOS enhet, för alla vi andra så är det fjärde...

Edit: Fel av mig, jag läste fel ?

Tycker Apple är lite roliga med sina iOS uppdateringar. Hämta och installera står det, och 15-20 minter senare när man kollar står det "Installera nu"... Nä, vill vänta i två veckor och absolut när jag håller på med något som jag inte vill ska avbrytas..

Störs av att jag inte får ladda hem uppdateringen via mobilnätet medan jag får det när det kommer till klockans uppdateringar men då jag måste ha klockan i laddaren istället för att kunna installera ????‍♂️

Finns det någon gång i historien då Apple har gjort ett så fantastiskt dåligt jobb vid produktsläpp som de gör med iOS 13? Först systemet som sådant och sedan två uppdateringar, på kort tid, för att åtgärda buggar och säkerhetsbrister.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-10-02 08:38
Ursprungligen av sextontio:

Finns det någon gång i historien då Apple har gjort ett så fantastiskt dåligt jobb vid produktsläpp som de gör med iOS 13? Först systemet som sådant och sedan två uppdateringar, på kort tid, för att åtgärda buggar och säkerhetsbrister.

Tre uppdateringar t o m...13.1, 13.1.1 och nu senast 13.1.2.

Ursprungligen av zinned:

Tre uppdateringar t o m...13.1, 13.1.1 och nu senast 13.1.2.

Och tillochmed med 4 om man räknar in iOS 13.0

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-10-02 09:32
Ursprungligen av CekariYH:

Och tillochmed med 4 om man räknar in iOS 13.0

Fast nu var det inte så han beskrev situationen utan "Först systemet som sådant och sedan två uppdateringar", därav mitt inlägg

Ursprungligen av zinned:

Fast nu var det inte så han beskrev situationen utan "Först systemet som sådant och sedan två uppdateringar", därav mitt inlägg

Ah, då det blir det tre ja

Ursprungligen av sextontio:

Finns det någon gång i historien då Apple har gjort ett så fantastiskt dåligt jobb vid produktsläpp som de gör med iOS 13? Först systemet som sådant och sedan två uppdateringar, på kort tid, för att åtgärda buggar och säkerhetsbrister.

Jodå, dom gjorde en riktig groda tidigare, minns inte, men tror det var iOS 11 eller nåt , som va i hästväg dåligt, så dåligt att 13.x är rena drömmen.

1
Bevaka tråden