Problem med DN.se?

Tråden skapades och har fått 71 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Samma här (macOS).

• Medlem
  • Stockholm
  • 2019-02-22 18:25

Jag noterade att DN.se inte ligger på "Top Sites" på min dator. Jag orkar helt enkelt inte strulet där så det blir allt oftare SvD och Ekot:s hemsidor istället. Har också upptäckt att SVT.se är riktigt bra.

Kommer inte in idag den 3 juli 2019 med Safari och Mojave 10.14.5. Sanslöst irriterande för oss som betalar för prenumeration. Har fungerat felfritt hela våren, men nu började höstens problem igen.

Om jag avslutar jag Safari och startar om – kommer jag in direkt.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-07-03 23:27
Ursprungligen av Nyteknik:

Kommer inte in idag den 3 juli 2019 med Safari och Mojave 10.14.5. Sanslöst irriterande för oss som betalar för prenumeration. Har fungerat felfritt hela våren, men nu började höstens problem igen.

Om jag avslutar jag Safari och startar om – kommer jag in direkt.

Gammal bug. Drabbar alla plattformarna med Safari. Bara att starta om appen. DN:s redaktion har varit synlig tidigare i tråden.

Ursprungligen av frazze:

Drabbar alla plattformarna med Safari.

www.dn.se är den enda ”plattform” som beter sig såhär för mig.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-07-04 08:03
Ursprungligen av Nyteknik:

www.dn.se är den enda ”plattform” som beter sig såhär för mig.

Plattform här avser macOS och iOS.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2019-07-05 11:38

Kan väl passa på att skjuta in att jag fortfarande har problem då och då med DN.se. Även Expressen.se strular ibland men mer sällan. Märkligt att de inte kan fixa det. För egen del har det lett till betydligt färre besök på dessa sidor.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-07-05 12:36
Ursprungligen av xms67:

Kan väl passa på att skjuta in att jag fortfarande har problem då och då med DN.se. Även Expressen.se strular ibland men mer sällan. Märkligt att de inte kan fixa det. För egen del har det lett till betydligt färre besök på dessa sidor.

Ja, du har alldeles rätt. Det drabbar både dn.se och expressen.se. Och i mitt fall blir det färre besök på dn.se än på expressen då jag har abb på svd.se. Fast svd.se har också haft ett stort problem under våren då deras startsida alltid visades upp blank medan övriga sidor "bakom" alltid fick innehåll/renderades rätt.

• Medlem
  • Lund
  • 2019-07-13 18:45

Någon som testat om det är någon skillnad med betaversionen av Catalina?

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-07-13 20:38
Ursprungligen av Jånte:

Någon som testat om det är någon skillnad med betaversionen av Catalina?

Det buggar i publik betaversionen av ipodos 13.

• Medlem
  • Lund
  • 2019-09-22 22:34

Verkar funka för mig hittills i Safari 13.0

• Medlem
  • Stockholm
  • 2019-09-23 16:02
Ursprungligen av Jånte:

Verkar funka för mig hittills i Safari 13.0

För mig kvarstår problemet i Safari 13.

Bevaka tråden