Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MX Keys & MX Master 3-mus - Rymdgråa premiumtillbehör till din mac

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Logitech levererar en ny mus i MX-serien som får oss att överge Apples Magic Mouse och Keyboard en gång för alla.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2019-09-07 08:52

Jag har ett Craft-tangentbord som jag förstår är samma som detta fast med en extra ratt. Skrivkänslan är grym, och den har ett snabbkommando för att växla mellan Mac- och Windowsläge. Är extremt nöjd!

  • Medlem
  • 2019-09-07 09:02

Hur är känsligheten i musen när ni testar den på macen? Jag har en gammal MX Master och den måste jag köra med den tillhörande dongeln för att det ska fungera. Är musen ansluten med blåtand som hoppar muspekaren fram på skärmen likt en känguru. Och det har den gjort på flera datorer som jag har testat.
Dessutom kan deras programvara vara extremt buggig! Har man hittat en version som fungerar, där man kan ändra inställningarna av musen, så uppgraderar man ogärna programvaran då risken finns att dom förprogrammerade knapparna slutar att fungera.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-09-07 09:48
Ursprungligen av Dalle:

Hur är känsligheten i musen när ni testar den på macen? Jag har en gammal MX Master och den måste jag köra med den tillhörande dongeln för att det ska fungera. Är musen ansluten med blåtand som hoppar muspekaren fram på skärmen likt en känguru. Och det har den gjort på flera datorer som jag har testat.
Dessutom kan deras programvara vara extremt buggig! Har man hittat en version som fungerar, där man kan ändra inställningarna av musen, så uppgraderar man ogärna programvaran då risken finns att dom förprogrammerade knapparna slutar att fungera.

Vet vad du menar men nej det uppstår inte med denna.

  • Medlem
  • 2019-09-07 12:08
Ursprungligen av Esse:

Vet vad du menar men nej det uppstår inte med denna.

Tack. Då kanske det är dags för en uppgradering.

1
Bevaka tråden