Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förlorad notisfunktion

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-09-05 15:07

Hej,

jag undrar om någon kan tänkas han en ide på lösning då jag inte längre kan få notiser från Instagram. Oavsett om jag startar om, installerar om eller loggar ut/in. Google har inte varit till ngn hjälp.

Vill inte gärna återskapa från säkerhetskopia för att slippa jobb med swish, bankid osv.

Tack på förhand,

Oskar

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-09-05 16:23

Det uppenbara svaret är. Har du kollat under notiser i inställningarna på iOS?

  • Medlem
  • 2019-09-05 17:03

Kolla också bland Instagram-inställningarna. Nån gång har det bara ändrats för mig, utan att jag tryckt i något.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-09-05 19:13
Ursprungligen av Innis:

Det uppenbara svaret är. Har du kollat under notiser i inställningarna på iOS?

Ursprungligen av WiFi:

Kolla också bland Instagram-inställningarna. Nån gång har det bara ändrats för mig, utan att jag tryckt i något.

Allt ser ut som det ska både i iOS och appens notisinställningar.

  • Medlem
  • 2019-09-05 23:51
Ursprungligen av ezzin:

Allt ser ut som det ska både i iOS och appens notisinställningar.

Märkligt, och att det bara är Instagram dessutom. Testa en hård omstart och håll tummarna, annars är det bara en systemåterställning som kvarstår.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-09-06 21:38
Ursprungligen av WiFi:

Märkligt, och att det bara är Instagram dessutom. Testa en hård omstart och håll tummarna, annars är det bara en systemåterställning som kvarstår.

Ingen lycka med det heller...

  • Medlem
  • Götene
  • 2019-09-09 19:36

Hade problem med detta en gång, men det gällde alla appar, Aftonbladet, Telldus osv, inget hjälpte sen gjorde jag en fabriksåterställning och då kom allt tillbaka som vanligt.

1
Bevaka tråden