Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Card är inte kompis med plånboken

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Användare runt om i USA kan nu beställa Apple Card och i samband med lanseringen lade Apple upp skötselråd på sin hemsida och dessa har skapat lite reaktioner.

Läs hela artikeln här

Jaha, där sket det sig med att skaffa ett om det nu kommer hit...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-22 13:13

Det rekommenderas att köpa till Apple Card Care+. Kostar 395 kr för tre år och då ingår två fria kortbyten vid repor.

Det kommer också ett Apple Card Bumper Case i silikon i 5 olika färger varav ett är (PRODUCT)RED™.

;-).

  • Superhjälte
  • 2019-08-22 13:15

Om man använder Apple Pay så lär man knappast slita ut kortet. Det kan ligga i tryggt förvar hemma och tas fram vid högtidliga tillfällen.

Jag väntar bara på att ”not Jony Ive” twittrar att rätt plats för kortet är på väggen bakom ram och glas

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-08-22 20:57

Jag trodde man önskade patina...

Tror vi alla vet hur Bagheera skulle kommentera det hela...

Ursprungligen av BlackSmp:

Jag väntar bara på att ”not Jony Ive” twittrar att rätt plats för kortet är på väggen bakom ram och glas

Nä, men han kränger lämpliga tillbehör:

Apple kommer säkert att säga att färgade Applekort pga läderplånbok är ett handhavande fel (precis som de sa med iPhone 4 pga dåligt mobilmottagning: "You are not holding it right...")

Senast redigerat 2019-08-23 11:44

Nu slår jag över till seriöst läge. Trots allt så nöts även vanliga kreditkort när de gnids mot varandra och används. Det kan vara som Gruber skrev, att detta är Apples budskap till de extremt noggranna som inte tål en enda repa

Jag skulle inte tveka, jag skulle ta kortet oavsett detta om det bara blev tillgängligt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-23 12:25
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag skulle inte tveka, jag skulle ta kortet oavsett detta om det bara blev tillgängligt

Seriöst? Aldrig i livet!

;-).

Ursprungligen av BlackSmp:

Nu slår jag över till seriöst läge. Trots allt så nöts även vanliga kreditkort när de gnids mot varandra och används. Det kan vara som Gruber skrev, att detta är Apples budskap till de extremt noggranna som inte tål en enda repa

Jag skulle inte tveka, jag skulle ta kortet oavsett detta om det bara blev tillgängligt

Jag med och efter jag fixat Apple Pay skulle jag sätta upp det bakom glas i vardagsrummet (som tror jag någon skrev tidigare).

...

1
Bevaka tråden