Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple lanserar ny public beta av iOS 13

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ska bli intressant och se om mail.app funkar bättre i pb7.

Edit: Nope.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-08-22 07:45
Ursprungligen av barbapappa_86:

Ska bli intressant och se om mail.app funkar bättre i pb7.

Edit: Nope.

Vilka problem upplever du?

Ursprungligen av Innis:

Vilka problem upplever du?

För att nämna några:
• Mail verkar inte hämtas automatiskt
• Mail markeras inte som lästa första gången man öppnar upp dem
• Texten med mailets ämne överlappar ibland navigeringsmenyn, tex ”alla inkorgar”
• Brukar få ”tvångsavsluta” appen för att den ska hämta nya mail
• Behöver trycka två gånger på sopkorgen för att slänga ett mail
• Notis om nytt mail visas inte på mail appens ikon

Senast redigerat 2019-08-22 13:05
  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-08-22 10:22
Ursprungligen av barbapappa_86:

För att nämna några:
• Mail verkar inte hämtas automatiskt
• Mail markeras inte som lästa första gången man öppnar upp dem
• Texten med mailets ämne överlappar ibland navigeringsmenyn, tex ”alla inkorgar”
• Brukar få ”tvångsavsluta” appen för att den ska hämta nya mail
• Behöver trycka två gånger på sopkorgen för att slänga ett mail

Dom två första försvann för mig med senaste betan.

Ursprungligen av Innis:

Dom två första försvann för mig med senaste betan.

Såg nu att jag har batterisparläge igång, så den första punkten är säkert löst

Jo, Mailappen är nog den mest buggiga så här långt. Kan kanske blivit förbättringar iom senaste uppdateringen

Well... nu är vi på 13.1 beta

Ny publik beta ute.

Och igen.

Kom att fundera på en sak idag. Min 11 Pro kommer imorgon. Jag kör 13.1 PB på min X. På lördag ska min X in på reparation på Apple Store. Har en tid bokad där. Dvs, jag måste tanka över allt från min X till min nya 11 Pro redan imorgon så fort den landar. Tycker mig ha sett något om detta susa förbi i någon tråd här förut - kommer det att bli jobbigt att få över innehållet från en X med 13.1 till en 11 Pro med 13.0 alternativt kommer det att vara problem att få in en 13.1 PB i en 11 Pro? Alla svar blir så klart ren spekulation men vad säger er erfarenhet/magkänsla?

Väntar hellre på skarpa versionen av iOS 13.1 än lattjar med 13.ox som beta. Bara nån vecka innan den kommer vad det verkar som.

Ursprungligen av CekariYH:

Väntar hellre på skarpa versionen av iOS 13.1 än lattjar med 13.ox som beta. Bara nån vecka innan den kommer vad det verkar som.

30 september, ska det vara. Jag väntar också.

https://9to5mac.com/2019/09/10/apple-releasin...

Ursprungligen av pmarriott:

Kom att fundera på en sak idag. Min 11 Pro kommer imorgon. Jag kör 13.1 PB på min X. På lördag ska min X in på reparation på Apple Store. Har en tid bokad där. Dvs, jag måste tanka över allt från min X till min nya 11 Pro redan imorgon så fort den landar. Tycker mig ha sett något om detta susa förbi i någon tråd här förut - kommer det att bli jobbigt att få över innehållet från en X med 13.1 till en 11 Pro med 13.0 alternativt kommer det att vara problem att få in en 13.1 PB i en 11 Pro? Alla svar blir så klart ren spekulation men vad säger er erfarenhet/magkänsla?

Ladda ner betalprofilen

Ladda ner 13.1 Beta via ota

Nollställ telefonen och ta in din backup

Jag är helt övertygad om att det kommer att fungera

Edit; https://www.macrumors.com/2019/09/19/apple-releases-ios-13-1-beta-iphone-11/

Senast redigerat 2019-09-19 20:12
Bevaka tråden