Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer nästa iPhone 11 Max heta iPhone 11 Pro?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ju mer info om vad det är för modell mm desto bättre. Samt att det ska vara tydligt. Sedan är det så mycket utbud att man nästan blandar ihop allting. Varför skriver dom modellbeteckning i minismå text så det är nästan omöjligt att läsa? Det behöver man ju ta reda på när man ska köpa nytt skal eller om supporten frågar om det.

Nu tycker jag vi slipar lite på attityden här inne, man behöver inte hålla med varandra men trots detta går det att bemöta varandra på ett trevligt sätt.

  • Superhjälte
  • 2019-08-15 07:19

Städat upp tråden. Återgå till ämnet.

Max pro? Pro max?
Max står väl för största storleken, för jag antar de släpper de i två storlekar.

Hur ska man då vet vilken som vilken om båda heter pro eller kommer den mindre modellen bara heta iPhone 11?

Ursprungligen av Laserturken:

Max pro? Pro max?
Max står väl för största storleken, för jag antar de släpper de i två storlekar.

Hur ska man då vet vilken som vilken om båda heter pro eller kommer den mindre modellen bara heta iPhone 11?

Vi lär i alla fall se skillnaden

Någon form av markör för att identifiera storleken kommer givetvis att finnas. De kan alltid lägga till skärmstorleken för att enkelt skilja modellerna åt

Men vi får veta den 10/9...

Att lägga till Pro namnet kan ju få kunder att ha vissa förväntningar som Jon Rettinger säger i sin video. Men kanske Pro namnet numera är så urvattnat så det betyder inget längre:
https://m.youtube.com/watch?v=F9lStjZ4CYg

Bevaka tråden