Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Vi har testat Qi-laddare och powerbank från Mophie

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mophie har många järn i elden och har byggt upp en bred produktportfölj med många tillbehör till våra olika Apple-prylar. Nu har vi testat deras senaste Qi-laddare och powerbank.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-15 22:26

Jag tycker man kan tillägga utan att skämmas att det brukar vara grym kvalitet. De tre powerbanks från Mophine som finns i vår familj levererar samtliga som om de vore nya. Och då är den äldsta ganska gammal nu. De tappar som inte kraft, hur många gånger man än använder dem. I alla fall om man är en normalanvändare som tar till powerbansk då och då.

419 kronor

Ursprungligen av xms67:

Jag tycker man kan tillägga utan att skämmas att det brukar vara grym kvalitet. De tre powerbanks från Mophine som finns i vår familj levererar samtliga som om de vore nya. Och då är den äldsta ganska gammal nu. De tappar som inte kraft, hur många gånger man än använder dem. I alla fall om man är en normalanvändare som tar till powerbansk då och då.

Håller med. Vi har en par år gammal powerbank från Mophie som känns som ny. Läste på NetOnNet att Mophies batterier med litiumjon-polymer celler klarar fler laddcykler och håller i batteristyrka under lång tid om de blir liggande. Jag har alltid ett stort mophiebatteri som ligger laddat i vår sommarstuga i händelse av strömavbrott

För övrigt verkar denna laddare endast kosta 419 kronor på Apple.se
https://www.apple.com/se/shop/product/HN7V2Z/...

1
Bevaka tråden