Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper iOS 12.4, watchOS 5.3, macOS Mojave 10.14.6 och tvOS 12.4

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Dalle:

Hörde någonstans att Apple slutar att hålla High Sierra uppdaterat. Någon som kan bekräfta? Har googlat men jag kanske har missat något?

Sierra stöds till september i år (Itunes till augusti 2020). High Sierra får nog hänga med ett år till.

  • Medlem
  • 2019-08-02 22:29
Ursprungligen av Zeugma:

Sierra stöds till september i år (Itunes till augusti 2020). High Sierra får nog hänga med ett år till.

Tack för det.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-08-11 09:06
Ursprungligen av frazze:

Ok. Då får jag göra vaktmästarereset. Vilket i min mjukvaruvärld betyder att det finns en bug i produkten... ?

Och fram till idag har Netflix-klienten inte kraschat. Jag håller tråden uppdaterad, men det ser ut som att ominstallation av appletv löste problemet.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-08-17 11:03
Ursprungligen av frazze:

Och fram till idag har Netflix-klienten inte kraschat. Jag håller tråden uppdaterad, men det ser ut som att ominstallation av appletv löste problemet.

Och nästan en vecka senare kommer andra och sista rapporten. Min appletv gen3 har inte kraschat under den här tiden heller. Detta kan inte ses som ett fulltäckande test, men mycket pekar på att en återställning kan lösa vissa problem.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-09-22 15:26
Ursprungligen av frazze:

Och nästan en vecka senare kommer andra och sista rapporten. Min appletv gen3 har inte kraschat under den här tiden heller. Detta kan inte ses som ett fulltäckande test, men mycket pekar på att en återställning kan lösa vissa problem.

Men säg den lycka som varar för evigt... Igår kväll så kraschade Netflix ändå! Så det händer alltså. Men det är svårt att ange om det är tid, mängd streamad data eller något annat som avgör.

  • Medlem
  • 2019-09-22 15:35

Netflix blev alltså Njetflix?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-09-22 15:37
Ursprungligen av Dalle:

Netflix blev alltså Njetflix?

Humor!

Bevaka tråden