Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trots lägre försäljning av iPhone visar Apple upp ett bra kvartal

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har på kvällskvisten presenterat hur kvartalet har gått och trots en lägre försäljning av iPhone så går bolaget väldigt bra.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2019-07-30 23:43

Som delägare i firman så kan jag inte vara annat än nöjd.

Ursprungligen av Ljung:

Som delägare i firman så kan jag inte vara annat än nöjd.

Bara att gratulera! Haft aktier länge?

  • Medlem
  • 2019-07-31 00:14
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Bara att gratulera! Haft aktier länge?

Haha. Bara 10 stycken sedan knappt ett och ett halvt år tillbaka. Men de går på plus och är man en Applenörd så är man det hela vägen

Ursprungligen av Ljung:

Haha. Bara 10 stycken sedan knappt ett och ett halvt år tillbaka. Men de går på plus och är man en Applenörd så är man det hela vägen

Helt rätt! Har en kompis som köpte för många år sedan, han är väldigt nöjd. Själv ångrar jag bittert att jag inte köpte för ett par år sedan. Men men!

Köpte 10 st för ett drygt halvår sedan. Då stod de i 146 dollar tror jag. Var en bättre investering än att byta upp sig från iPhone X till Xs.

Mobilmarknaden börjar bli rätt mogen, att den är mättad är fel ord tycker jag men den rubriken används ibland.
Då skulle man nå ett tak och sen aldrig sälja mer ungefär:

https://computersweden.idg.se/2.2683/1.721745...

Lite som för datorerna för några år sedan, de flesta har redan en så det är inte så många nya användare man når längre.
Utan det är när man uppgraderar tillverkare säljer.
Samtidigt tycker jag Apple sitter i en bra sits som har på gång en massa tjänster på gång inom TV bland annat. Apple musik har redan tagit fart ordentligt.
Där tror jag Samsung ligger sämre till som mest har hårdvara och en del tjänster som inte verkar ta fart typ Bixby men som är hårt knutet till Samsungs egen hårdvara.

1
Bevaka tråden