Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rensa Macen med Clean my Mac X

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Clean My Mac X är en verktyglåda för din Mac som både rensar din dator automatiskt från filer som inte används men också hjälper dig gå på djupet i din dator.

Läs hela artikeln här

Jag har versionen innan, men denna version X betalar man per år ju?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-07-01 15:10

Finns engångsköp för ungefär dubbla priset som för en årsprenumeration.

Klicka på den nya reklambannern här på 99mac så ger det kanske nåt för sajten
Annars: https://macpaw.com/store/cleanmymac

Men jag anser att det är ett program man klarar sig lika bra utan och att det inte gör någon nytta eller nåt som man inte lika gärna kan göra med inbyggda verktyg. Men där vet jag att macanvändare tycker olika...

Senast redigerat 2019-07-01 16:01

Är de värt att uppgradera från clean my Mac 3 till X? 350kr ca för mig isåfall

Ursprungligen av IngoX:

Finns engångsköp för ungefär dubbla priset som för en årsprenumeration.

Klicka på den nya reklambannern här på 99mac så ger det kanske nåt för sajten
Annars: https://macpaw.com/store/cleanmymac

Men jag anser att det är ett program man klarar sig lika bra utan och att det inte gör någon nytta eller nåt som man inte lika gärna kan göra med inbyggda verktyg. Men där vet jag att macanvändare tycker olika...

Jag ratade CleanMyMac också tidigare, men har ändrat uppfattning. De gör ett riktigt bra jobb på att rensa filer. Dessutom har de nuförtiden malware-identifikation, programavinstallerare, och en del annat bra jox.
Väl investerade pengar faktiskt!

OBS! Många förväxlar CleanMyMac med MacKeeper. Det sistnämnda ska brinna i h*t, installera inte!!! (det är en malware utan dess like).

Ursprungligen av carlsson:

Jag ratade CleanMyMac också tidigare, men har ändrat uppfattning. De gör ett riktigt bra jobb på att rensa filer. Dessutom har de nuförtiden malware-identifikation, programavinstallerare, och en del annat bra jox.
Väl investerade pengar faktiskt!

OBS! Många förväxlar CleanMyMac med MacKeeper. Det sistnämnda ska brinna i h*t, installera inte!!! (det är en malware utan dess like).

Okej! Men är de värt uppgraderingen från versionen innan?

Ursprungligen av ibeardtech:

Okej! Men är de värt uppgraderingen från versionen innan?

Jag vet inte.

Jag är av åsikten att alltid ha nyaste versionen av allt, känns bäst så. ? ? ?
Jag köpte min version 4 för ett år sen, och har kört med den sen dess. Är uppe i 4.4.3 nu.
Edit: Och det är tydligen då CleanMyMac X som den heter.

1
Bevaka tråden