Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kvalitet före kvantitet blir ledordet för Apple TV+

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om du förväntar dig ett bibliotek större än Apples musikkatalog i iTunes lär du bli besviken.

Läs hela artikeln här

Vi får se hur det går? Börjar bli trångt med streamingtjänster. Netflix, HBO etc..
Apple TV+ och nästan samtidigt Disney+ till hösten.

Då har jag inte räknat med alla traditionella linjära TV tjänster.

Svårt att tro att alla klarar sig. Jag tror det blir som med musiktjänsterna nån eller flera får ge sig.

Vet inte hur det upplevs för alla andra men känner mig redan blasé pga all enorm utbud som redan finns. Zappar snabbt vidare till nästa.
Brukar kolla på Moviezine recensioner innan jag ska kolla på film eller serier så att man inte kastar bort tid med urusla filmer och serier. Minst 4 måste det vara annars kollar jag inte.
Föredrar nästan bara dokumentärer numera.
Ser fram emot att dom satsar på kvalitet. Dock i amerikanska mått vet jag inte?

Ursprungligen av calinou:

Vet inte hur det upplevs för alla andra men känner mig redan blasé pga all enorm utbud som redan finns. Zappar snabbt vidare till nästa.
Brukar kolla på Moviezine recensioner innan jag ska kolla på film eller serier så att man inte kastar bort tid med urusla filmer och serier. Minst 4 måste det vara annars kollar jag inte.
Föredrar nästan bara dokumentärer numera.
Ser fram emot att dom satsar på kvalitet. Dock i amerikanska mått vet jag inte?

Håller med. Apple har släppt ett eget TV program tidigare. Planet Of The Apps. Blev väl ingen hit utan bara en säsong.
Får väl hoppas att det inte är det Apple menar med kvalité?
Fast den här gången har de Steven Spielberg med på båten och en del andra talanger.
Så gör de rätt så tror jag det finns en möjlighet att Apple TV+ kan få en stor kundbas.

Disney TV Plus tror jag blir en tuff konkurrent. De har ett enormt utbud sen tidigare.

En till konkurrent får snart läggas till på listan HBO Max:
https://www.dagensmedia.se/medier/rorligt/at-...

1
Bevaka tråden